Booking.comUSD 187
TripadvisorUSD 168
eDreamsUSD 187
Orbitz.comUSD 168
Anmeldt 16. juli 2020

Bodde her 2 netter i juli 2020. Dette er et helt ok og rent hotell - helt greit til prisen vi betalte. Hotellet er litt slitent, men noen områder bar preg av å være pussa opp og re-innreda ganske nylig, f. eks. foajeen ved frokostsalen som var trivelig. Frokostbuffeten var helt ok, uten å ha veldig stort utvalg (vi bodde riktignok her rett etter det ble tilatt med buffet igjen etter korona-restriksjonene, så mulig det ellers hadde vært noe større utvalg). Var litt harde senger og veldig varme dyner, så andre natta lå jeg bare i dynetrekket (tok ut dyna), men det gikk fint.

Pluss: Sentral beliggenhet, grei pris, fint med helt kurant internett som var lett å koble til.

2  Takk, andrebli
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok hotel. Sentralt plasser i sentrum av Ålesund. Fin beliggenhet, stile og rolig område av byen. Ok priser.

Hotellet bærer preg av at det trengs vedlikehold. Do lokk er løst, dusj hodet holdere ødelagt.

Positivt med basseng på hotellet. Men samme her trenger vedlikehold, ødelagte dusjer.

2  Takk, larsk305
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Hotellet var under oppussing, noen som gjorde at det var litt mindre koselig enn hva det kunna ha vært.
Fikk et rom som hadde store mangler på vasking, store tydelige hybelkaniner over dørkarm på badet og rørene under vasken var helt forferdelig og vil ikke fundere på alt som var på dem. Badet var så lite at en mann stor person ikke ville fått plass på do. Jeg er 178cm og 85kg og satt med hodet i vasken og skuldrene inntil veggen.
Klaget, og fikk uten problemer et nytt rom.
Det nye rommet var bra.
Litt harde senger.
Litt lite utvalg på frokosten.
Hotellet skal vistnok ha en spa avdeling men den fikk vi ikke sjekket ut.

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, lockoutkbclub
Anmeldt 12. februar 2020

Rom heilt OK, litt slitasje men, eg kunne leve med det, holder på med oppussing ellers på hotellet, kansje dette romet får litt hjelp, men romet var reint , eg ga skrytt på det. Kommer til å bruke Thon hotell igjen.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Opptatt70
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Bodde her to netter i forbindelse med møter. Helt ok. Litt slitent hotell som holder på med oppussing så det høres, i alle fall i den etasjen jeg bodde i. Ok frokost. Ok renhold. Bra beliggenhet. Gangavstand til sentrumstilbudene. Svært hyggelig og serviceinnstilt betjening. Totalt sett gjennomsnittlig hotell med ok priser

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, r0ald0vidi