Travelocity
Priceline
Orbitz.com
Booking.comUSD 150
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Fruen og jeg bruker ofte dette hotellet når vi er på tur til Ålesund. Der har en beliggenhet nær mange gode restauranter i gangavstand fra hotellet. Rommene er rene og greie og dusjen er veldig bra. Selve hotellet hadde vel kanskje hatt glede av en generell oppussing, men det kommer kanskje? Frokosten var også helt ok da den inneholdt det meste, men sprøstekt bacon manglet.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, tosbak
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Å besøke Ålesund på sparket, i uke 30, gjorde søk etter ledige hotellrom i overkant spennende. Fikk to rom på Hotell Noreg, og var usikker på hva vi kunne forvente, ut fra anmeldelser tidligere i år. Hotellet såg “forlatt” ut, fra fortauet utenfor, med store tomme lokaler i tilknytting til resepsjonen. Det viste seg likevel å bli en positiv overraskelse. Hotellet hadde flott basseng, hyggelig betjening, og nyrenoverte rom. Frokostbuffeen var trolig “best i byen”. God Korona-avstand, og ikke noe stress. Hyggelig.

Takk, 657sveint
Anmeldt 31. juli 2020

Ny oppusset lite rom. Det var helt greit og rimelig. Veldig hyggelig og imøtekommende betjening. Det var ganske fullt og kaotisk ved frokosten. Sentralt beliggenhet og kort vei til butikker og restauranter

Takk, katherinef573
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et helt greit Hotel for ett par netter. Litt dårlig luft inne på rommet som gjør at vi må ha vinduet oppe og mye støy. Helt OK basseng, helt ok frokost. Rent hotell, men virker kanskje litt slitt.

Takk, karolinegundersen
Anmeldt 16. juli 2020

Bodde her 2 netter i juli 2020. Dette er et helt ok og rent hotell - helt greit til prisen vi betalte. Hotellet er litt slitent, men noen områder bar preg av å være pussa opp og re-innreda ganske nylig, f. eks. foajeen ved frokostsalen som var trivelig. Frokostbuffeten var helt ok, uten å ha veldig stort utvalg (vi bodde riktignok her rett etter det ble tilatt med buffet igjen etter korona-restriksjonene, så mulig det ellers hadde vært noe større utvalg). Var litt harde senger og veldig varme dyner, så andre natta lå jeg bare i dynetrekket (tok ut dyna), men det gikk fint.

Pluss: Sentral beliggenhet, grei pris, fint med helt kurant internett som var lett å koble til.

2  Takk, andrebli