Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreams
Priceline
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Lå her kun 1 natt men ble positivt overrasket . Hotellet er et tidligere Thon hotell. Ligger sentralt til iforhold til bysentrum og restauranter. Rommene var store og rene. Manglet føner på rommet vårt men resepsjonen ordnet en ny til oss. Frokosten var meget bra med det du forventer av hotellfrokost. Prismessig ligger hoteller i Ålesund noe over i pris sammenlignet med andre byer på Vestlandet. Anbefaler dette hotellet.

Takk, Svenn Tore W
Gerhard Wiig, Marketing på Hotel Noreg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på! Vi prøver å imøtekomme våre gjester så godt det er mulig.

Ønsker deg en riktig fin dag videre og hjertelig velkommen tilbake til Hotel Noreg ved en annen anledning!

Mvh

Tor Magne v/resepsjonen

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell med god frokost med mye utvalg.
Vi hadde rom mot veien og der var det mye støy første natten. De andre i reisefølget hadde rom mot bakgården, der var det stille og rolig.
Kort vei til det meste………………………………………….:.:::………..:…………..

Takk, Synnøve P
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Ankom sen ettermiddag til hotellet etter å ha kjørt rundt i byen for å finne parkering til bil.
Ble mottatt av en resepsjonist som virker lei sin jobb for mange år siden og ga svært lite informasjon.
Vi reiser med hund og så fram til å komme ut av bilen til et mer svalt rom. Rommet badet i stek sol og det var nok nærmere 40’c. Vinduene kan kun settes i luftestilling og rommet kledd med vegg-til-vegg teppe. Ikke spesielt allergivennlig eller komfortabelt for verken hund eller mennesker når det er så tett og varmt. Kontaktet senere den hyggelige nattevakten å spurte etter en vifte men det hadde de ikke.
Natta ble lang og urolig for oss alle. Varmt, og ingen klimaanlegg. Følelsen av at det overhode ikke kom inn luft gjorde det hele mer frustrerende.

Vi våknet tidlig og frokosten ble inntatt i raskt tenpo. Ekstremt mye støy i matsalen fra kjøkkenet hvor oppvasken ble vasket og ryddet kontinuerlig under måltidet. Enkel frokost og det skal sies at den var god.

Ikke vanlig Thon-opplevelse dette men tenker at det passer bedre å besøke dette hotellet på vinteren.

Romtips: For de som tåler mye støy og varme netter. Trange bad.
Takk, siljek2
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell. Fine rom, rent og god service. God beliggenhet. Eneste minuset var at frokost ikke var blant de beste vi har smakt. Det var helt ok, men manglet det lille ekstra. Vi hadde med hund og det gikk fint. Vi betalte 200kr ekstra for å ha med hund.

Romtips: Parkering i parkeringshus i nærheten, vi betalte 250kr for et døgn
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, kjersti0
Anmeldt 27. juni 2021

Bra hotell og fint rom. Meget god service. Bra ordinær frokost. Fin beliggenhet i forhold til sentrum. Tilbyr parkering ca. 100meter unna. Kan få sjøsprut over bilen hvis det blåser mye. Det var rent og pent overalt. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Jan190444
Gerhard Wiig, Marketing på Hotel Noreg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2022

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Dersom man ønsker å ikke ha bil parkert ute, kan man også benytte Aksla Parkering sin innendørs parkeringsplass i nærheten av vårt hotell. Der er det også mulighet for lading av elbil.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Mvh

Tor Magne v/resepsjonen