TripAdvisor
Ålesund
Publiser
Innboks
Søk

“Nydelig mat og flott utsikt ”
Anmeldelse av Anno

Anno
Vurdert som nr. 7 av 110 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Beskrivelse: Veggene på ANNO huser mye historie. Fra 1907 har huset vært fylt av folk og liv. Historien starter ikke overraskende med en Ålesundsk kremmer som ble rik på klippfiskeksport. Han kjøpte noen bygårder og startet butikk. Historiene sier at på huset her har du kunnet kjøpt nesten hva som helst. Og fant man ikke det man trengte – kom man alltid hjem med noe annet. Da butikken la ned tok restaurantene over, og flere land og nasjoner har vært innom bak grytene. Nå kan du gå våren i møte på ANNO, vi håper at du vil kose deg og et besøk vil gi mersmak,her kan du oppleve en helaften med og mat og drikke ,eller danse til lang på natt til ANNOs Dj . Vi gleder oss til å møte deg. Til å varte deg opp! Bli med å skape nye historier.
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Maten smakte fortreffelig, indrefilet med rotgrønnsaker og deilig saus. Hyggelig servitør og vi fikk et vindusbord med flott utsikt over Brosundet. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Mokiiina

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi hadde et godt måltid på Anno.. Kamskjell - deilig, bacalao - akkurat slik den skal være og klippfisk pizza - originalt og genialt, rett og slett veldig godt. Personalet er oppmerksomme og hyggelige

Dato for besøk: september 2019
Takk, 96siris
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Litt lite utvalg på middagsmenyen. Jeg ønsket kamskjell til middag. De gjorde da om forretten til en middag for meg. Smakte udmerket.

Takk, Anne P
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi kom uten å ha bestilt bord (mandag) og restauranten var nesten full. En hyggelig hovmester var imøtekommende og hyggelig. Vi fikk et bord for 2 da de som hadde reservert bordet ikke hadde ankommet. Vi bestilte fiskesuppe og gratinert steinbit. Nam!!! Rask servering, profesjonelle og hyggelige servitører. NYDELIG MAT! Takk for oss.

Takk, Ida-KatrineE
oivind b, Leder  på Anno, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Tusen takk for besøket, og ikke minst hyggelig tilbakemelding!
Dere er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Me hadde nok eit flott besøk på Anno. Fiskesuppe til forrett, fantastisk smak, og så bacalao til hovudrett, med om mogeleg enno betre smak! Hamburger på madammen og italiensk pizza til ungdomen :-)

Takk, steinarg2019

Reisende som så på Anno, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Anno? Del dine erfaringer!