“Family lunch”

Anno
Vurdert som nr. 7 av 97 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Veggene på ANNO huser mye historie. Fra 1907 har huset vært fylt av folk og liv. Historien starter ikke overraskende med en Ålesundsk kremmer som ble rik på klippfiskeksport. Han kjøpte noen bygårder og startet butikk. Historiene sier at på huset her har du kunnet kjøpt nesten hva som helst. Og fant man ikke det man trengte – kom man alltid hjem med noe annet. Da butikken la ned tok restaurantene over, og flere land og nasjoner har vært innom bak grytene. Nå kan du gå våren i møte på ANNO, vi håper at du vil kose deg og et besøk vil gi mersmak,her kan du oppleve en helaften med og mat og drikke ,eller danse til lang på natt til ANNOs Dj . Vi gleder oss til å møte deg. Til å varte deg opp! Bli med å skape nye historier.
Anmeldt 3. august 2020

Elsket restauranten! Maten var utrolig god og servicen var rask og veldig hyggelig ;) Til tross for mange gjester i restauranten kom servicen fort, samt mat og drikke. Kommer definitivt tilbake senere.

Takk, mieeflateby

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Nydelig pasta med fisk og skalldyr. Barna var veldig fornøyd med pizza, litt andre smaker enn bare standard som en finne alle steder. Bord med utsikt til Brosundet.

Takk, 483hilder
Anmeldt 2. august 2020

Var så heldig å få bord uten at vi hadde bestilt på forhånd.God mat og flott personell
Anbefales

Takk, 185gretah
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var tre som spiste pizza.
En bestilte Spekemør, og to Parma.
Spekemør kan man bestille hvis man er glad i fårepølse som er godt saltet.
Parma er som regel en bankers å bestille når man er på nye plasser. Her var det vi fikk akkurat nok til karakteren gjennomsnittlig. Det var en smakløs tomatsaus som kanskje egentlig bare var tomat purre. Ellers var det svert sparsomt med både skinke,pesto og mozzarello. Det ble godt kamuflert med at det var rikelig med ruccola. Pizza bunn som det ble servert på var også bare såvidt middels.
Dette var på en tidlig lørdagskveld, så det var fullt på alle bord i et trivelig lokale. Betjeningen var hyggelige og oppmerksomme.

Takk, 447einars
Anmeldt 31. juli 2020

Dette stedet er en klassisk turistfelle. Den ser fin ut og menyen ser god ut, men maten var langt fra så god som den hørtes ut. Bordet var så klissete at det var vanskelig å flytte på tallerkenen eller løfte glasset. Et annet stort minus var at man ikke kunne få springvann ved siden av vinen. Vil man ha vann må mann kjøpe dette. I tillegg så føltes det ut som de forsøkte å "lure" oss til å spise inne, siden de sa at det var fullt ute. Da vi ville gå et annet sted, fant han ut at han kunne se etter om det var noe ledig: det var 2 ledige bord. Etter hvert som flere ville vente på utebord, ble de satt på en benk rett ved siden av vårt bord. Der satt de å røyket, og pga relativt høye skjermer rundt uteserveringen blåste ikke røyken så lett videre.

Takk, Y7636JZmarieh

Reisende som så på Anno, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Anno? Del dine erfaringer!