“Mangler hvite duker”

Anno
Vurdert som nr. 7 av 91 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Veggene på ANNO huser mye historie. Fra 1907 har huset vært fylt av folk og liv. Historien starter ikke overraskende med en Ålesundsk kremmer som ble rik på klippfiskeksport. Han kjøpte noen bygårder og startet butikk. Historiene sier at på huset her har du kunnet kjøpt nesten hva som helst. Og fant man ikke det man trengte – kom man alltid hjem med noe annet. Da butikken la ned tok restaurantene over, og flere land og nasjoner har vært innom bak grytene. Nå kan du gå våren i møte på ANNO, vi håper at du vil kose deg og et besøk vil gi mersmak,her kan du oppleve en helaften med og mat og drikke ,eller danse til lang på natt til ANNOs Dj . Vi gleder oss til å møte deg. Til å varte deg opp! Bli med å skape nye historier.
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og flott atmosfære . Synd de serverer på slitte respatex bord som er preget av for mye antibac. Kunne løftet hele greia med hvite duker

Takk, Global21938274953

Anmeldt 7. juli 2021

Så frem til besøket da jeg forstod de hadde en utmerket bacalao, og ble positvt overrasket da jeg så de også hadde kamskjell.

Kamskjellene var ok, men en litt vel kremet saus i stedet for å utnytte kaviaren og chilli for å heve den sarte kamskjellen.

Bacalaoen kom "stykker" men er vel rustik. Brødet var litt vel rustikk..passelig spicy for meg men de som ikke tåler litt sterk må gi beskjed.

Men det skuffende var at spørsmål om et glass vann til vinen automatisk ble satt et glass olden som attpåtil måtte betales for uten informasjon. Det norske vannet er mer enn godt nok, og burde vært automatisk.

Takk, GeirLOlsen
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god stenovnsbakt pizza. Vi spiste lunsj her to dager, og sto i kø for å få bord. Vi spiste pizza, og ostekake. Begge deler var utrolig godt. På køene å dømme er nok all maten her god. Servicen var oppmerksom og hurtig. Hit kommer vi tilbake!

1  Takk, veronicao448
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig fiskesuppe, bacalao og pizza. Familie på 4 som spiste lunsj i sommerferien. Fin utsikt og hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 101tinaa
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Maten var middels. Personalet var hyggelige. Det som trakk kraftig ned var fordi; for å få vann til vinen så måtte vi kjøpe vann til 49kr for 0.33L!! Hvis du er tørst burde du dra en annen plass, for springvann får du ikke her.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, SirNicos
oyavind as a, Daglig leder på Anno, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2021

Greit med tilbakemelding, men sørg for at det du skriver er korrekt. Olden vann MED kullsyre koster 49,- ja (0.35l), noe som er ganske normalt rundt omkring. Vann uten kullsyre koster kr 29,-!
Dette er noe vi har innført for å dekke ekstra utgifter til renhold, håndsprit osv ifm Covid-19.
Det har også gjort at vi har kunne holde åpent stort sett hele pandemien, uten å skru opp prisene på mat og drikke, eller stenge som andre restauranter har gjort. Håper du likte vindusbordet du ba om å få for å vise din mor det fine Brosundet.

Reisende som så på Anno, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Anno? Del dine erfaringer!