“Følte oss uønsket og ble møtt av irritert servitør.”
Anmeldelse av Anno

Anno
Vurdert som nr. 7 av 91 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Veggene på ANNO huser mye historie. Fra 1907 har huset vært fylt av folk og liv. Historien starter ikke overraskende med en Ålesundsk kremmer som ble rik på klippfiskeksport. Han kjøpte noen bygårder og startet butikk. Historiene sier at på huset her har du kunnet kjøpt nesten hva som helst. Og fant man ikke det man trengte – kom man alltid hjem med noe annet. Da butikken la ned tok restaurantene over, og flere land og nasjoner har vært innom bak grytene. Nå kan du gå våren i møte på ANNO, vi håper at du vil kose deg og et besøk vil gi mersmak,her kan du oppleve en helaften med og mat og drikke ,eller danse til lang på natt til ANNOs Dj . Vi gleder oss til å møte deg. Til å varte deg opp! Bli med å skape nye historier.
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng som har vært flere ganger å spist hos dere med gode opplevelser helt til vi nå skulle ha en liten lunsj. Det var fullbooket på kvelden, men vi var der kl 15.30. En av servitørene som jobbet der sa i døren at det va fullbooket på kvelden, da vi skulle spør om det var mulighet for bare en liten lunsj så tidlig på dagen da vi såg at det var mange ledige bord på uteserveringen, ble vi avbrutt av servitøren som kom med «irritert» stemme og spydig slengte ut «hører ikke dere va jeg sier eller? Vi har fult i kveld.

En opplevelse jeg ikke unner noen andre som har planer om en liten lunsj å føle seg så lite ønsket og få slengt dette i ansiktet. Det gjør at jeg og mine ikke kommer til å komme tilbake for mat på anno på en veldig god stund.

1  Takk, hoffie123

Anmeldt 13. juli 2021

Veldig god mat og hyggelig personale ☺️ Jeg spiste pizza og det var en av de beste jeg har spist på resturant. Kommer definitivt tilbake!

Takk, stiner635
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Dro hit for å spise fordi de hadde en del gode anmeldelser fra andre som har vært her, og hadde derfor en forventning om at det skulle være tipp topp. Servitøren var ikke så veldig dreven, og det la en stor demper på besøket. De var hyggelig, men det var tydelig at servitøren ikke hadde fått noe særlig opplæring og det manglet mye på basiskunnskapene. Det er synd, for maten var kjempegod, men service har mye å si for totalopplevelsen.

Takk, stinesb
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og flott atmosfære . Synd de serverer på slitte respatex bord som er preget av for mye antibac. Kunne løftet hele greia med hvite duker

Takk, Global21938274953
Anmeldt 7. juli 2021

Så frem til besøket da jeg forstod de hadde en utmerket bacalao, og ble positvt overrasket da jeg så de også hadde kamskjell.

Kamskjellene var ok, men en litt vel kremet saus i stedet for å utnytte kaviaren og chilli for å heve den sarte kamskjellen.

Bacalaoen kom "stykker" men er vel rustik. Brødet var litt vel rustikk..passelig spicy for meg men de som ikke tåler litt sterk må gi beskjed.

Men det skuffende var at spørsmål om et glass vann til vinen automatisk ble satt et glass olden som attpåtil måtte betales for uten informasjon. Det norske vannet er mer enn godt nok, og burde vært automatisk.

Takk, GeirLOlsen

Reisende som så på Anno, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Anno? Del dine erfaringer!