“God mat, grei service”

Anno
Vurdert som nr. 7 av 90 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Veggene på ANNO huser mye historie. Fra 1907 har huset vært fylt av folk og liv. Historien starter ikke overraskende med en Ålesundsk kremmer som ble rik på klippfiskeksport. Han kjøpte noen bygårder og startet butikk. Historiene sier at på huset her har du kunnet kjøpt nesten hva som helst. Og fant man ikke det man trengte – kom man alltid hjem med noe annet. Da butikken la ned tok restaurantene over, og flere land og nasjoner har vært innom bak grytene. Nå kan du gå våren i møte på ANNO, vi håper at du vil kose deg og et besøk vil gi mersmak,her kan du oppleve en helaften med og mat og drikke ,eller danse til lang på natt til ANNOs Dj . Vi gleder oss til å møte deg. Til å varte deg opp! Bli med å skape nye historier.
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, men i Norge burde man få vann på bordet uten å måtte betale. Spiste kalvegryte og det smakte utmerket. Grei service, men servitører «mistet» interessen etter hvert.

Takk, 634elinh

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Utmerket hamburger. Ny vri m ristet brød og digg tilbehør. Anbefales. Flott service, flott location. Kommer igjen

Takk, Anette H
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk et bord sent på ettermiddagen slik at vi kunne ha en tidlig middag(fullbooket på kveld). Prøvde ut blåskjell og to ulike pastaer. Alt falt i smak. Veldig hyggelig sted å sitte ute på en solskinnsdag.

1  Takk, beatev115
oyavind as a, Daglig leder på Anno, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Så hyggelig å høre! Hjertelig velkommen tilbake skal dere være :)

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie som spiste pizza, tagliatelle og kveite. Maten var god og porsjonene passe store. Det er mange turister her om sommeren og vanskelig å få bord. Må bestille flere dager før. Mye støy i lokalet, atmosfæren sto ikke til forventningene.
Et stort minus var at man ikke kan få vanlig vann. Vi kjøpte cola, rødvin og øl, men kunne ikke få springvann ved siden av. Da måtte vi kjøpe vann til kr 49,- for 0,33l. Altså 250,- kroner for et glass vann til vår familie. Det går ikke an.

Takk, mariev469

*vann koster ikke 49,- som du skriver her, men 29,- (0.35) og er vår måte å kompensere et enormt tap pga Covid-19. Dette til velvillig orientering.
Velkommen igjen til høsten skal dere være, da er nok atmosfæren en annen.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng som har vært flere ganger å spist hos dere med gode opplevelser helt til vi nå skulle ha en liten lunsj. Det var fullbooket på kvelden, men vi var der kl 15.30. En av servitørene som jobbet der sa i døren at det va fullbooket på kvelden, da vi skulle spør om det var mulighet for bare en liten lunsj så tidlig på dagen da vi såg at det var mange ledige bord på uteserveringen, ble vi avbrutt av servitøren som kom med «irritert» stemme og spydig slengte ut «hører ikke dere va jeg sier eller? Vi har fult i kveld.

En opplevelse jeg ikke unner noen andre som har planer om en liten lunsj å føle seg så lite ønsket og få slengt dette i ansiktet. Det gjør at jeg og mine ikke kommer til å komme tilbake for mat på anno på en veldig god stund.

1  Takk, hoffie123

Reisende som så på Anno, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Anno? Del dine erfaringer!