“God pizza, men det var dét.”
Anmeldelse av Anno

Anno
Vurdert som nr. 7 av 90 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Veggene på ANNO huser mye historie. Fra 1907 har huset vært fylt av folk og liv. Historien starter ikke overraskende med en Ålesundsk kremmer som ble rik på klippfiskeksport. Han kjøpte noen bygårder og startet butikk. Historiene sier at på huset her har du kunnet kjøpt nesten hva som helst. Og fant man ikke det man trengte – kom man alltid hjem med noe annet. Da butikken la ned tok restaurantene over, og flere land og nasjoner har vært innom bak grytene. Nå kan du gå våren i møte på ANNO, vi håper at du vil kose deg og et besøk vil gi mersmak,her kan du oppleve en helaften med og mat og drikke ,eller danse til lang på natt til ANNOs Dj . Vi gleder oss til å møte deg. Til å varte deg opp! Bli med å skape nye historier.
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bord kl.16 men fikk ikke bestille fra middagsmenyen før etter 17. Hvis det var tidsbestemt meny burde dette stått på deres webside. Vi ble også bordsatt i et lite rom vekk fra hoved lokalet som ikke var så koselig. Var ikke så mye valg av retter ettersom jeg er laktoseintolerant så endte opp med Parma pizza som var forøvrig var god.
Ved bestilling av vin forventet jeg å få vann til men det måtte kjøpes. Det var smålig. Aldri opplevd å ikke få vann på bordet (uavhengig vin bestilling). Hyggelig personalet men kunne strukket seg litt for servicen ref. nevnte ting.
All inn all, en skuffende opplevelse.

Takk, Nubia6

2024 av 879 anmeldelser

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fint lokale. Litt uoppmerksomme kelnere. Kamskjell til forrett. Pent presentert, men stekt bittelitt for lenge, så litt uheldig konsistens. Veldig god saus. Parmapizzaen var midt i blinken, men sausen på spicy chicken smakte som noe generisk fra old el paso.

1  Takk, Lars J
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Er du i byen, dra hit. Ble møtt av veldig hyggelig personal som viste oss bord, servicen var veldig bra. Maten er upåklagelig, drar herifra med gode opplevelser. Kommer tilbake igjen neste gang jeg er i byen. Det eneste jeg savner er at servitøren kommer tilbake til sine gjester å spør om maten var god og om alt er bra. Ellers, anbefales!✨

Takk, heidibS4893YB
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, men i Norge burde man få vann på bordet uten å måtte betale. Spiste kalvegryte og det smakte utmerket. Grei service, men servitører «mistet» interessen etter hvert.

Takk, 634elinh
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Utmerket hamburger. Ny vri m ristet brød og digg tilbehør. Anbefales. Flott service, flott location. Kommer igjen

Takk, Anette H

Reisende som så på Anno, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Anno? Del dine erfaringer!