“Deilig mat og flotte omgivelser”
Anmeldelse av Anno

Anno
Vurdert som nr. 7 av 91 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Veggene på ANNO huser mye historie. Fra 1907 har huset vært fylt av folk og liv. Historien starter ikke overraskende med en Ålesundsk kremmer som ble rik på klippfiskeksport. Han kjøpte noen bygårder og startet butikk. Historiene sier at på huset her har du kunnet kjøpt nesten hva som helst. Og fant man ikke det man trengte – kom man alltid hjem med noe annet. Da butikken la ned tok restaurantene over, og flere land og nasjoner har vært innom bak grytene. Nå kan du gå våren i møte på ANNO, vi håper at du vil kose deg og et besøk vil gi mersmak,her kan du oppleve en helaften med og mat og drikke ,eller danse til lang på natt til ANNOs Dj . Vi gleder oss til å møte deg. Til å varte deg opp! Bli med å skape nye historier.
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Det var helt fantastisk mat her, samt store posjoner. Flotte omgivelser i restauranten, og åpen kjøkken som ga god matlukt. Hadde fått 5/5 dersom det hadde vært mulig å få springvann, som man slapp å betale for, samt at personalet gjerne kunne kommet fortere med menyen.

Takk, marit1993

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Vi hadde pasta, lammeskank og kveite. Alle var veldig godt fornøyde med maten. Hadde fått full score hvis betjeningen hadde kommet bort etter at maten var servert, for å høre om alt var ok.

Takk, Freedom12169306121
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Spiste ikke, da restaurant hadde endret åpningstider i tillegg til endret meny. Noe som ikke var oppdatert på app eller nett.

Takk, Culture02387926649
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bord kl.16 men fikk ikke bestille fra middagsmenyen før etter 17. Hvis det var tidsbestemt meny burde dette stått på deres webside. Vi ble også bordsatt i et lite rom vekk fra hoved lokalet som ikke var så koselig. Var ikke så mye valg av retter ettersom jeg er laktoseintolerant så endte opp med Parma pizza som var forøvrig var god.
Ved bestilling av vin forventet jeg å få vann til men det måtte kjøpes. Det var smålig. Aldri opplevd å ikke få vann på bordet (uavhengig vin bestilling). Hyggelig personalet men kunne strukket seg litt for servicen ref. nevnte ting.
All inn all, en skuffende opplevelse.

Takk, Nubia6
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fint lokale. Litt uoppmerksomme kelnere. Kamskjell til forrett. Pent presentert, men stekt bittelitt for lenge, så litt uheldig konsistens. Veldig god saus. Parmapizzaen var midt i blinken, men sausen på spicy chicken smakte som noe generisk fra old el paso.

1  Takk, Lars J

Reisende som så på Anno, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Anno? Del dine erfaringer!