“Bra mennlitt å gå på”

Anno
Vurdert som nr. 7 av 89 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Veggene på ANNO huser mye historie. Fra 1907 har huset vært fylt av folk og liv. Historien starter ikke overraskende med en Ålesundsk kremmer som ble rik på klippfiskeksport. Han kjøpte noen bygårder og startet butikk. Historiene sier at på huset her har du kunnet kjøpt nesten hva som helst. Og fant man ikke det man trengte – kom man alltid hjem med noe annet. Da butikken la ned tok restaurantene over, og flere land og nasjoner har vært innom bak grytene. Nå kan du gå våren i møte på ANNO, vi håper at du vil kose deg og et besøk vil gi mersmak,her kan du oppleve en helaften med og mat og drikke ,eller danse til lang på natt til ANNOs Dj . Vi gleder oss til å møte deg. Til å varte deg opp! Bli med å skape nye historier.
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

God mottakelse, fint lokale. Vin anbefalt passet godt med rettene. Forettene vi hadde var hummersuppe og kamskjell.
Hummersuppa var ikke så bra, terningkast 1, kamskjell var gode her gir vi terningkast 5
Dessert så var denne god. Terningkast 6

Dato for besøk: september 2020
Takk, 324clements

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Etter turen fra Union Øye til Ålesund hvor vi skulle bo på Quality Hotel valgte vi å ta middagen ute. Vi valgte Anno og angrer ikke et sekund på det. Vi var 4 personer og valgte ulike retter. Vi var alle veldig fornøyd. Hyggelig betjening.

Takk, Arne Gunnar H
oyavind as a, Daglig leder på Anno, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2021

Tusen takk!
Velkommen tilbake :)

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Det var helt fantastisk mat her, samt store posjoner. Flotte omgivelser i restauranten, og åpen kjøkken som ga god matlukt. Hadde fått 5/5 dersom det hadde vært mulig å få springvann, som man slapp å betale for, samt at personalet gjerne kunne kommet fortere med menyen.

Takk, marit1993
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Vi hadde pasta, lammeskank og kveite. Alle var veldig godt fornøyde med maten. Hadde fått full score hvis betjeningen hadde kommet bort etter at maten var servert, for å høre om alt var ok.

Takk, Freedom12169306121
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Spiste ikke, da restaurant hadde endret åpningstider i tillegg til endret meny. Noe som ikke var oppdatert på app eller nett.

Takk, Culture02387926649

Reisende som så på Anno, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Anno? Del dine erfaringer!