2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 201
TripadvisorUSD 201
ZenHotels.com
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell på alle måter! Nydelig mat! Mange valgmuligheter,estetisk vakkert. Hyggelige og blidt personale som er veldig serviceinnstilte. Stort flott rom med kjøleskap,deilig seng,gode stoler,bord og skrivebord. Vannkoker for kaffe og te. Stort deilig bad med herlig såpe/shampoo.
Hit skal vi tilbake!

Takk, wenbre
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Opplevelsesturer for par.
Vi ble møtt av en meget høflig og imøtekommende resepsjonist.
Vi bor på Superiorrom med havutsikt.Dette rommet må bare oppleves.En fantastisk utsikt ut over sjøen.
Vi spiste to kvelder på Hotellets rest.Anbefales.
En smaks opplevelse som også her bør oppleves.Vi spiste klippfisk en kveld med god vin og andre kveld Sjøkreps til forrett, hovedrett fish and chips og hamburger.Nydelig mat og nok en gang veldig god service.
Dette hotellet kommer vi absolutt tilbake til bed neste anledning.
Service,rom,beliggenhet kan ikke bli bedre enn dette

Takk, 196lisek
Anmeldt 4. juli 2021

Meget godt fornøyd. To døgn fra re-åpningen av hotellet. Ypperlig frokost, god beliggenhet og god service. God beliggenhet i byen. Dessverre ikke egen parkering, men det er flere parkeringshus i gangavstand fra hotellet.

Takk, 460gisles
Anmeldt i går via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2022
Anmeldt 3 dager siden