Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Trip.com
Orbitz.comUSD 202
ZenHotels.com
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk hotell med flott beliggenhet! Utrolig god frokost og nydelig utsikt ut mot sundet og bryggeområdet. Kan oppleves litt lytt, men det var ikke noe stort problem. Putene var også litt tynne, så vil anbefale å ha med egen om man skal være der flere dager.

Romtips: Parker i Aksla P-hus. 10 min å gå fra hotellet, mye plass og relativt rimelig (250kr i døgnet)
Takk, Fredrik L
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har topp beliggenhet i byen. Rolig område, det kan være mye trafikkstøy på andre hoteller. Nytt og fresht, gode senger, men litt små rom
Fantastisk frokostbuffet.
Et minus var prisen, som var veldig høy. Vi betalte 4400 for en familie på fem for én natt. Da forventer man det lille ekstra, men pga stor etterspørsel på hoteller i Ålesund, kan de ta høyt betalt.
Check-in var forsinket, men hotellet visste aldri hvor lenge, så mange gjester ble sittende å vente. Det kan derfor være lurt å ringe litt før man kommer, så man heller kan gjøre noe annet i mellomtiden.

Romtips: Det kan være vanskelig å parkere i gatene. Og det er kun 2 timers parkering. Anbefaler P-huset ved siden av
Takk, mariev469
Anmeldt 21. juli 2021

Det nye Thon hotellet som har flyttet til andre siden av bryggen er helt fantastisk. Hotellet hadde hatt åpent i 2 uker når vi var der, men det bar det ikke preg av i det hele tatt. Topp service, nydelig mat, stilige hotellrom og fornøyde og blide ansatte. Et sted der de ansatte trives på jobb bærer preg av det, og det fører til at de også yter ypperlig service til oss som kunder. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, Hwestbye
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell på alle måter! Nydelig mat! Mange valgmuligheter,estetisk vakkert. Hyggelige og blidt personale som er veldig serviceinnstilte. Stort flott rom med kjøleskap,deilig seng,gode stoler,bord og skrivebord. Vannkoker for kaffe og te. Stort deilig bad med herlig såpe/shampoo.
Hit skal vi tilbake!

Takk, wenbre
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Opplevelsesturer for par.
Vi ble møtt av en meget høflig og imøtekommende resepsjonist.
Vi bor på Superiorrom med havutsikt.Dette rommet må bare oppleves.En fantastisk utsikt ut over sjøen.
Vi spiste to kvelder på Hotellets rest.Anbefales.
En smaks opplevelse som også her bør oppleves.Vi spiste klippfisk en kveld med god vin og andre kveld Sjøkreps til forrett, hovedrett fish and chips og hamburger.Nydelig mat og nok en gang veldig god service.
Dette hotellet kommer vi absolutt tilbake til bed neste anledning.
Service,rom,beliggenhet kan ikke bli bedre enn dette

Takk, 196lisek