Orbitz.comUSD 201
TripadvisorUSD 201
Trip.com
ZenHotels.com
Anmeldt 28. juli 2021

Bra beliggenhet, med unntak av dette med parkering, ett evig problem med å bli dirigert til ørtrange P-hus som fulle, og bli sittende med gateparkering Max. 2 timer. Irritasjon. Vår junior-suite manglet mulighet for balkong, som var avstengt. Skulle ordnes, men ingen action fant sted. Badet med tilhørende toalett var trangere enn på ett vanlig dobbelt-rom, så begrepet junior-suite borde vært endret til Superior.Restauranten derimot får alle våre poeng denne gang, Meget bra mat og topp service betjening.PS Ingen balansert ventilasjon på rommet, kun avtrekk på bad.

Romtips: Utsikt mot Brosundet
Takk, DogOnSnail
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

På grunn av stor pågang måtte vi velge suite. Dette var naturlig nok svært dyrt (3500 pr natt)! Ålesund er en populær ferieby.

Suiten var veldig flott, og hotellet ellers bra.

Vi parkerte (for 250,- døgnet) på parkeringshuset ved siden av. Her ble det fullt tidlig ettermiddag.

Veldig bra frokost. Hyggelig personale.

Romtips: Parkering i P-hus, men ikke for sent på ettermiddagen.
Takk, torem988
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk hotell med flott beliggenhet! Utrolig god frokost og nydelig utsikt ut mot sundet og bryggeområdet. Kan oppleves litt lytt, men det var ikke noe stort problem. Putene var også litt tynne, så vil anbefale å ha med egen om man skal være der flere dager.

Romtips: Parker i Aksla P-hus. 10 min å gå fra hotellet, mye plass og relativt rimelig (250kr i døgnet)
Takk, Fredrik L
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har topp beliggenhet i byen. Rolig område, det kan være mye trafikkstøy på andre hoteller. Nytt og fresht, gode senger, men litt små rom
Fantastisk frokostbuffet.
Et minus var prisen, som var veldig høy. Vi betalte 4400 for en familie på fem for én natt. Da forventer man det lille ekstra, men pga stor etterspørsel på hoteller i Ålesund, kan de ta høyt betalt.
Check-in var forsinket, men hotellet visste aldri hvor lenge, så mange gjester ble sittende å vente. Det kan derfor være lurt å ringe litt før man kommer, så man heller kan gjøre noe annet i mellomtiden.

Romtips: Det kan være vanskelig å parkere i gatene. Og det er kun 2 timers parkering. Anbefaler P-huset ved siden av
Takk, mariev469
Anmeldt 21. juli 2021

Det nye Thon hotellet som har flyttet til andre siden av bryggen er helt fantastisk. Hotellet hadde hatt åpent i 2 uker når vi var der, men det bar det ikke preg av i det hele tatt. Topp service, nydelig mat, stilige hotellrom og fornøyde og blide ansatte. Et sted der de ansatte trives på jobb bærer preg av det, og det fører til at de også yter ypperlig service til oss som kunder. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, Hwestbye