Orbitz.comUSD 182
TripadvisorUSD 182
ZenHotels.com
Destinia.com
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

En av de nyeste og flotteste hotell i Norge, det være seg Service-nivå, Frokost-buffer med alt du kan tenke deg samt særdeles nydelige rom med en fargesammensetning du ikke finner maken til på andre hotell-kjeder i verden. Vårt opphold var formidabelt hos dere :)

Takk, Jarl_57
Anmeldt 17. august 2021

Kjempeflott rom med fin utsikt som bestilt. Helt nyoppusset. Trenger litt innkjøring av personell i restauranten til middag. Eller hyggelig betjening. Minus for ikke og ha parkering, men ikke lang å gå til P-hus.

Takk, Jarle E
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Super beliggenhet rett ved sjøen. Nærhet til alt i sentrum. Fint rom med utsikt til Aksla og inn mot sentrum. Rent rom og hotellet generelt var veldig flott. Nyydelig frokostbuffet og veldig hyggelig personal her.
Resepsjonisten kunne godt gitt beskjed om stengt treningsrom og byggearbeid fra kl 8/9 på morningen. Generelt lite serviceinnstilt resepsjonist. Dårlig parkeringsmuligheter ved hotellet.

Takk, stineds
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Kjempeflott rom med fin utsikt som bestilt. Helt perfekte senger og god rengjøring. Kanskje Thons aller beste frokost,-tilbud, med fersk skagensalat, stekte grønnsaker osv. Ypperlig service og flott moderne hotell som jeg gjerne besøker igjen.

Romtips: Be om utsikt
Takk, 1zzyh
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Flott og nyere hotell med fantastisk beliggenhet, hyggelig og hjelpsom betjening i resepsjon, veldig god frokost med godt utvalg. Var gjest i 2 netter i suite og gjør gjerne det igjen på dette flotte hotellet. Parkerte i gaten utenfor hotellet, men det er kort vei til parkeringshus fra hotellet. Fikk utsikt fra rommet til en fantastisk solnedgang.

Romtips: Parkerte utenfor hotellet i 2 netter uten problemer.
Takk, Inge K