Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Trip.com
Orbitz.comUSD 203
ZenHotels.com
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Nyoppusset hotell hvor vi fikk et flott rom med utsikt mot sjøen og høyt oppe som vi ønsket. Frokostbuffet er blant tre på topp av mange Thon hotell jeg har besøkt. Ryddig, bredt utvalg og en imponerende og delikat servering av varme retter. Flott frokostsal, og veldig god service fra personalet. Det finnes parkeringshus i nærheten. Vi sto i Torghallen og det fungerte bra. Litt lytt mellom rommene/til gang, men det må man regne med. Kommer gjerne igjen!

Romtips: Hvis du kommer med bil kan bagasjen settes av før parkering i P-hus i nærheten
Takk, AnitRasc
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

En av de nyeste og flotteste hotell i Norge, det være seg Service-nivå, Frokost-buffer med alt du kan tenke deg samt særdeles nydelige rom med en fargesammensetning du ikke finner maken til på andre hotell-kjeder i verden. Vårt opphold var formidabelt hos dere :)

Takk, Jarl_57
Anmeldt 17. august 2021

Kjempeflott rom med fin utsikt som bestilt. Helt nyoppusset. Trenger litt innkjøring av personell i restauranten til middag. Eller hyggelig betjening. Minus for ikke og ha parkering, men ikke lang å gå til P-hus.

Takk, Jarle E
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Super beliggenhet rett ved sjøen. Nærhet til alt i sentrum. Fint rom med utsikt til Aksla og inn mot sentrum. Rent rom og hotellet generelt var veldig flott. Nyydelig frokostbuffet og veldig hyggelig personal her.
Resepsjonisten kunne godt gitt beskjed om stengt treningsrom og byggearbeid fra kl 8/9 på morningen. Generelt lite serviceinnstilt resepsjonist. Dårlig parkeringsmuligheter ved hotellet.

Takk, stineds
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Kjempeflott rom med fin utsikt som bestilt. Helt perfekte senger og god rengjøring. Kanskje Thons aller beste frokost,-tilbud, med fersk skagensalat, stekte grønnsaker osv. Ypperlig service og flott moderne hotell som jeg gjerne besøker igjen.

Romtips: Be om utsikt
Takk, 1zzyh