Orbitz.comUSD 181
TripadvisorUSD 181
Destinia.com
Vio.com
Anmeldt 8. september 2021

Kom dit og fikk et nydelig rom med balkong i 2 dager. Frokosten var nydelig og god mat i restauranten. De ansatte var hjelpsomme og dyktige. Var en liten svikt i restauranten første kvelden med kvitteringen. Vil anbefale dette hotellet til alle som besøker Ålesund. Var også parkeringshus i nærheten.

Romtips: Rom med balkong
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Selger2015
Anmeldt 21. august 2021

Godt sted å bo når man tilbringer noen dager i Ålesund! Selv et standard dobbeltrom er romslig med to gode stoler, stort bad og "fjordgløtt". Frokosten var fantastisk med utsikt til havnen og med blid og serviceinnstilt frokostvertinne. Vi spiste også middag der og kan anbefale restaurantens Fish&Chips! Parkering i Brunholmen parkeringshus fungerte som det skulle.

Takk, Mymlen
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Nyoppusset hotell hvor vi fikk et flott rom med utsikt mot sjøen og høyt oppe som vi ønsket. Frokostbuffet er blant tre på topp av mange Thon hotell jeg har besøkt. Ryddig, bredt utvalg og en imponerende og delikat servering av varme retter. Flott frokostsal, og veldig god service fra personalet. Det finnes parkeringshus i nærheten. Vi sto i Torghallen og det fungerte bra. Litt lytt mellom rommene/til gang, men det må man regne med. Kommer gjerne igjen!

Romtips: Hvis du kommer med bil kan bagasjen settes av før parkering i P-hus i nærheten
Takk, AnitRasc
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

En av de nyeste og flotteste hotell i Norge, det være seg Service-nivå, Frokost-buffer med alt du kan tenke deg samt særdeles nydelige rom med en fargesammensetning du ikke finner maken til på andre hotell-kjeder i verden. Vårt opphold var formidabelt hos dere :)

Takk, Jarl_57
Anmeldt 17. august 2021

Kjempeflott rom med fin utsikt som bestilt. Helt nyoppusset. Trenger litt innkjøring av personell i restauranten til middag. Eller hyggelig betjening. Minus for ikke og ha parkering, men ikke lang å gå til P-hus.

Takk, Jarle E