“Dårlig oppførsel av vekter”
Anmeldelse av Liv og Røre - Moa

Liv og Røre - Moa
Vurdert som nr. 76 av 89 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 27. august 2021

Vi dro 2 par i kohort og rakk knapt å sette oss før ei vekterdame gir oss beskjed om å spre oss uten å spørre om vår relasjon. Bordene rundt oss var for tett i forhold til korona restriksjoner, men det var svært viktig å påpeke at vi ikke skulle sitte sammen på bordet. Hun ødela hele kvelden for oss og skremmer bort kundene. Dersom du skal være her så bør du sikkert dra alene slik at du får sjans å kjøpe mat og drikke uten å bli plaget av denne wannabe politidamen. De ansatte trengte ikke bry seg om korona og hadde ikke noen problemer med å stå tett i tett å snakke så, veldig lite behjelpelig.

Takk, Storyteller757266

Anmeldt 16. juli 2021

God stemning, god service og veldig god mat som passer til øl. Topp stemning. Kan velge mellom fotballkamp på storskjerm, shuffleboard, biljard, bowling, dart, bordtennis og spilleautomater ala flipper

3  Takk, 512runen
Anmeldt 18. juni 2021

Her sitter vi og ingen beskjed, eller lapp om reservasjon.. Vedkommende som kommer å gir oss beskjed om å flytte oss kommer nedlatende når jeg som hadde bursdag forteller henne at vi ikke har fått noe beskjed, forteller meg at tonen min ikke holder og behandler oss som vanskelige kunder, glaner med ansatte og peker.. Utrolig dårlig oppførsel av Sjef Silje Foss

7  Takk, Flyer407616
Anmeldt 3. februar 2022

Dato for besøk: februar 2022
Anmeldt 22. november 2021

Dato for besøk: november 2021

Reisende som så på Liv og Røre - Moa, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Liv og Røre - Moa? Del dine erfaringer!