“Koselig plass med både inne og uteservering”
Anmeldelse av Hoffmann Cafe and Bar

Hoffmann Cafe and Bar
Vurdert som nr. 34 av 94 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Bar, Kafé
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Jeg, min bedre halvdel og hennes veninne var hær en fredag. Stedet hadde en stor bar med masse utvalg i tillegg til mange gode sitteplasser. Det kom også en trubadur til stedet som spilte mange fengende sanger. Så absolutt verdt å ta turen innom bare for å smake på det lokale ølet som er på tapp.
Prisen er overkommelig, men som den trønderen jeg er og som kommer fra bygda, syns jeg det er vel dyrt å betale 198,- for to pils.
Servicen er god og betjeningen er hyggelige.

Anbefaler denne plassen til alle og enhver som har lyst til å ta seg en god og rolig pils i en ellers så stresset hverdag.

Ps: vil bare legge til at de har gratis WiFi til den som måtte trenge det.

Takk, Tor A

Anmeldt 20. juni 2017 via mobile enheter

Lokalet var nesten fullt da vi kom for å spise. Vi bestilte så og si med en gang vi kom. Etter hvert så avtok det med folk.... etter litt over en time, da kom burgern, og ikke så mye som en beklagelse en gang. Ikke imponert over hygieneforholdene ved toalettene med manglende såpe m.m. Nei, neste gang finner vi en annen plass.

Takk, Joachim O
Anmeldt 20. juni 2017 via mobile enheter

Dette var dårlige greier, maten var sånn ok. Måtte betale for dårlig vin og ellers ingen service, er vel ikke helt innafor å måtte bære drikke bort til eget bord

1  Takk, Grethe J
Anmeldt 19. juni 2017 via mobile enheter

Kom innom med en større gruppe og fikk servering kjapt og greit! Maten var upåklagelig og uteserveringen ga oss ly for regnet og varmet godt

Takk, AnneBeritH4
Anmeldt 23. mai 2017

Denne dagen vi var der var det cruiseskip i byen så mange av rettane var utsolgt, men det var nok igjen til oss.

Takk, Erik H

Reisende som så på Hoffmann Cafe and Bar, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Hoffmann Cafe and Bar? Del dine erfaringer!