“Uvanlig god Kinamat”

Vurdert som nr. 15 av 110 Restauranter i Ålesund
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Sjeldent å få så god mat til denne prisen! Anbefales! Er ofte på jobb i Ålesund og dette er blitt stamstedet. Du blir garantert fornøyd.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 342endref

Anmeldt 3. september 2019

Har vært flere ganger på denne litt bortgjemte fantastiske Restauranten, som hadde fortjent en bedre beliggenhet/lokale. For de har hyggelige folk både servitører, og kokker som av og til ser til oss. Maten er bare fantastisk :)

Dato for besøk: september 2019
Takk, Robert H
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Her var vi velkommen. Blei sett med en gang vi kom inn.
Raskt på plass med meny og anbefalinger på en profesjonell måte. Her kan de fag og kundebehandling. Maten var veldig god. Rent og pent anrettet. Kelner hadde oss hele tiden i fokus selv om det var mye folk.
Vi snakker ennå om måltidet som var en opplevelse og en fryd å spise.
Har anbefalt stedet til flere.

Takk, RigmorT21
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Nydelig tilberedte middagsretter, fantastiske smaker og ypperlig service. Vi spiste kombinasjonsretter og alt falt i smak.

Takk, Tjoffen
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Skuffet over maten. Crispy duck med alt for mye stekt and. Ellers ok.
Det tok nesten to timer før maten kom. Vi måtte hente menyen selv.
Alt for få servitører som dessverre ikke klarer, til tross for iherdig innsats, å gi service til bordene samtidig som de skal ta hånd om takeaway.
Her ser det ikke ut til at de ansatte er godt ivaretatt

Takk, Liaasen
Orient R, Manager på Orient Restaurant og Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

We are sorry that you had to wait for a long time. I bet it was the last Sunday, which was unexpectedly busy. In top of that, one waitress got suddenly sick and therefore we were short of staff. Hope you accept our apologies and hopefully see you again.

Reisende som så på Orient Restaurant og Bar, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Orient Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!