“Mulig at maten er god, men”
Anmeldelse av Orient Restaurant og Bar

Orient Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 16 av 97 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Sushi, Sjømat, Taiwansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Mulig at maten er god, men servicen er dessverre ikke god. Vi gikk etter 60 min uten å ha fått maten. Den var ennå ikke påbegynt da vi klaget. Måtte betale for vin.

1  Takk, 966maritk

Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Har besøkt restauranten en rekke ganger. Maten er i øverste sjiktet når det gjelder orientalsk mat. De endrer menyen jevnlig og jeg synes maten blir bare bedre og bedre. Personalet er også smilende og hyggelige. Orient er blitt mitt førstevalg når jeg vil spise ute. En sterk anbefaling hvis du liker orientalsk mat.

1  Takk, jonola58
Orient R, Manager på Orient Restaurant og Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2019

Thank you for your nice comment. We will keep the good work up. You are always welcome.

Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Sjeldent å få så god mat til denne prisen! Anbefales! Er ofte på jobb i Ålesund og dette er blitt stamstedet. Du blir garantert fornøyd.

Takk, 342endref
Anmeldt 3. september 2019

Har vært flere ganger på denne litt bortgjemte fantastiske Restauranten, som hadde fortjent en bedre beliggenhet/lokale. For de har hyggelige folk både servitører, og kokker som av og til ser til oss. Maten er bare fantastisk :)

Takk, Robert H
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Her var vi velkommen. Blei sett med en gang vi kom inn.
Raskt på plass med meny og anbefalinger på en profesjonell måte. Her kan de fag og kundebehandling. Maten var veldig god. Rent og pent anrettet. Kelner hadde oss hele tiden i fokus selv om det var mye folk.
Vi snakker ennå om måltidet som var en opplevelse og en fryd å spise.
Har anbefalt stedet til flere.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, RigmorT21

Reisende som så på Orient Restaurant og Bar, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Orient Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!