“Sent men godt”

Kjøkken: Sushi, Sjømat, Taiwansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020

Travel restaurant. Kanskje ikke helt velorganisert siden det tok en drøy time fra vi kom inn døra til vi hadde forrett på bordet. Ca 30 min før vi fikk meny... og da på forespørsel. Det var ca 70% fullt i lokalet. Anbefaler å booke bord på forhånd.
Vi kjørte på Dim-sum og sushi-rettene. (overraskende) store biter, men velproporsjonert. Anbefales.

1  Takk, Tore T

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte bord på forhånd, men den bestillingen hadde de klart å stryke. Fikk etter hvert bord, men satt 45 minutter uten at vi fikk bestille. Lengre orket vi ikke vente. Med mindre du har usedvanlig god tålmodighet, så kan jeg ikke anbefale dette stedet.

Takk, MariusA584
liveinordertoeat, General Manager på Restaurant Orient, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei, beklager så mye det som har skjedd. Dette har vært en usedvanlig hektisk periode for oss, og mange andre spisesteder i Ålesund. Vi er lei oss for at vi ikke kunne gi den servicen som dere fortjente.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

God mat og variert meny! Flott innendørs atmosfære, koselig sted! Her er det noe for alle dersom man er glad i asiatisk mat. Vi prøvde oss både på thai, kinesisk og sushi, alle rettene smakte fortreffelig. Servicen kunne vært hakket bedre mtp å komme innom bordet for å spørre om det smakte, men tror det skyldes at det var mye å gjøre for alle servitører.

Takk, JeanetteFoss
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God mat og god service som alltid. Store og gode porsjoner Både varmmat og sushi smaker som det skal

Takk, bjarsk
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og meget hyggelig servitør. Vi spiste en dele meny for to med mage varmretter, utrolig mye kjøtt og fisk sammen med deilige smaker i form av sauser, grønnsaker og annet tilbehør. Creme brulé til dessert, fantastisk hjemmelagd og varm/lun :-)

Takk, gstussi

Reisende som så på Restaurant Orient, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Restaurant Orient? Del dine erfaringer!