“Helt ypperlig”

Kjøkken: Sushi, Sjømat, Taiwansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2020

Fantastisk god mat! Var helt ypperlig service og maten kom raskt. Helt passende pris for så god mat. Atmosfæren var veldig god og passende for settingen!

Tusen takk!

Takk, solveigg216

2024 av 172 anmeldelser

Anmeldt 22. juli 2020

Hadde egentlig fullbooket i kveld, men klarte å presse inn til 4pers til, skikkelig serviceNydelig mat og hyggelig betjening! Kommer helt klart tilbake
Anbefales på sterkeste!!

Takk, elisea969
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, flinke og blide servitører. Anbefales på det sterkeste, husk å bestill bord. Vi var seks personer alle bestilte forskjellig mat. Alt kom til bordet på samme tid. Alle rettene smakte helt fortreffelig.

Takk, kraftkar
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Maten var god og betjeningen var veldig hyggelig. Overkommelig pris og trivelig restaurant. Anbefales

Takk, Gurine69
Anmeldt 14. juli 2020

Travel restaurant. Kanskje ikke helt velorganisert siden det tok en drøy time fra vi kom inn døra til vi hadde forrett på bordet. Ca 30 min før vi fikk meny... og da på forespørsel. Det var ca 70% fullt i lokalet. Anbefaler å booke bord på forhånd.
Vi kjørte på Dim-sum og sushi-rettene. (overraskende) store biter, men velproporsjonert. Anbefales.

1  Takk, Tore T

Reisende som så på Restaurant Orient, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Restaurant Orient? Del dine erfaringer!