“Grei spisested”

Kjøkken: Sushi, Sjømat, Taiwansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Høflig betjening og god mat. Maten kom fort. God beliggenhet. Valuta for pengene som forventet. Anbefales hvis en liker den type mat.

Takk, ToniRomi

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Var svært heldige å få siste bordet uten reservasjon en travel lørdag kveld. Fra vi gikk inn døra var servicen helt topp. Hyggelige, smilene og oppmerksomme servitører guidet oss gjennom et måltid vi sent vil glemme. Vi startet med å dele en crispy and med grønnsaker, pannekaker og fyldig hoisin saus til forrett. Perfekt stekt and og nydelig smak. Den kinesiske ølen smakte godt til alle retter. Til hovedrett valgte 2 personer mixed grill som var rikelig og godt. Sprøstekt svinefilet smakte også godt og man kunne velge mellom liten og stor porsjon. Sistemann valgte en herlig kombinasjonsrett med langtidskokt okse som smeltet på tungen med peppersaus og sprøstekt kylling med sursøt saus fulgt av stekt ris med hvitløk. Så mette var man at kun 1 orket dessert og crème bruleen med bringebærsorbet var innertier. Kinesisk te servert på en helt spesiell måte toppet en allerede fin opplevelse. Anbefaler alle i nærheten å ta turen innom denne fantastiske restauranten.

1  Takk, 283ole1984
Anmeldt 4. august 2020

Vi var to voksne og to barn, som var heldig å fikk bord, uten å ha reservert. Servitører var på og vi fikk raskt mat og drikke. Bra service og God kinamat.

Takk, odnytom
Anmeldt 2. august 2020

Som førstegangs besøkende i Ålesund valgte vi Orient uten å kjenne restaurantmiljøet i byen. Vi valgte sjømatretter. Norske råvarer tilberedt på kinesisk vis. Veldig god mat og hyggelig betjening.

1  Takk, geirolavr2020
Anmeldt 31. juli 2020

Mat og service var middels.
Forventningene var nok litt for høye siden restauranten har best rating av de kinesiske i byen.
Vi prøvde Dumplings for to, vårruller med stekt ris og Szechuan med kylling, and og scampi.
Dumplings var butikkvare

Takk, 242perh

Reisende som så på Restaurant Orient, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Restaurant Orient? Del dine erfaringer!