“Nydelig mat og hyggelig betjening ”
Anmeldelse av Orient Restaurant & Bar

Orient Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 14 av 90 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Sushi, Sjømat, Taiwansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig hyggelig, serviceminded betjening.
Spiste Orient Special med anbefalt rødvin til. Kjempefornøyd

Takk, turist50

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Ypperlig service under hele besøket. Bør absolutt prioriteres hvis du er i Ålesund. Anbefales!!!

Takk, Terje_Mork
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte mix grill og asian tapas, samt en anbefalt rødvin og dette var fantastisk fra vi kom til vi gikk! Utsøkt mat og utrolig hyggelig personale. Anbefales på det varmeste.

Takk, runar42
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig service. Bestilte innbakt torsk som forrett og fikk en av de bedre matopplevelser på lenge en virkelig høydere ! Her går vi gjerne igjen

Takk, Terje B
Anmeldt 1. juli 2021

Nydelig mat, god service. Noe av det beste vi har smakt på lenge, kommer gjerne tilbake hvis vi skal til Ålesund igjen

Takk, Moirde
Orient R, General Manager på Orient Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2021

Kjekt å høre det. Velkommen tilbake : )

Reisende som så på Orient Restaurant & Bar, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Orient Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!