“Ikke god mat”

Kjøkken: Sushi, Sjømat, Taiwansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. august 2021

Vi fikk slimete kylling og myke grønnsaker i karrien vi bestillte, servicen var bra! Hyggelig betjenning som var behjelpelig! Ok pris.

Takk, Bobbybkk

Anmeldt 12. august 2021

Positivt: servitør var meget hyggelig og imøtekommende, men det hjelper så lite når maten ikke smaker..

Frityrstekt svinefilet med søtsur saus gikk nesten ikke an å skjære igjennom da kjøttet var så seigt og med mye fett. Slowcooked beef - dette minnet mer om grytekjøtt enn biff. Smakløs szechuan saus. Vil ikke gå her igjen.

1  Takk, thetourist123
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

En av de bedre asia restauranter jeg har vært på.
Rask levering og deilig mat.
God meny og variert å velge i.
Anbefaler denne plassen.

Takk, Are S
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god service! Vi valgte fem retters meny og det ble en suksess. Anbefales! Sentralt beliggende i sentrum.

Takk, olemariusn
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fire, hvorav en svært kresen ungdom. Alle fire fikk en fantastisk matopplevelse. Utrolig godt og svært store porsjoner. Service var også topp. Kan virkelig anbefales!!

Takk, HNansdal

Reisende som så på Orient Restaurant & Bar, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Orient Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!