“Potetball med seigt kjøtt”
Anmeldelse av Coop Obs Cafe

Coop Obs Cafe
Vurdert som nr. 76 av 89 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 9. september 2021

Uspiselig kjøtt. Det var utrolig seigt. Klagde og fikk nytt, men like seigt. Kommer ikke til å spise her igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 762bentet

Anmeldt 12. november 2019 via mobile enheter

Eg var skikkeleg svolten så eg kunne ha ete gråstein. Potetene var nesten kokt. Kjøtet var seigt og hardt. Kokt alt for lite. Mangel på grunnleggande kunnskap om koking av kjøt. Det var svolten som gjorde at eg åt
Kjem aldri til å ete der meir.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, JSS2903
Anmeldt 20. august 2018

Grei nok middag,
Men noen stor matopplevelse ble det ikke. Potetballen falt ikke helt i smak, da det smakte « posemat» og kjøttkakene var ikke «mors kjøttkaker « desverre. Men store porsjoner var det og mette ble vi. Desserten smakte godt og kaffen likens. Kommer kanskje innom senere igjen og da håper jeg blir vi positivt overrasket ift maten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, jorilln
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Fisken av overraskande god med sprø og god planering. Chips var i litt for små bitar og dermed noko tørr. Litt for lite fersk sitron , men alt i alt eit godt biffmåltid.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, JSS2903
Anmeldt 24. mars 2018

Vi var 3 stk som var på cafeen og kjøpte oss mat,lasagne (som sikkert var varma i microen og smaklaus ),biffsnadder (som heller ikke var so bra).....denne plassen er siste valget når jeg ska kjøpe mat......bedre med ei pølse fra mix...skulle skifta ut kokkene spør du meg,,,,jaja d var min meining.

Dato for besøk: august 2017
Takk, _lillelena

Reisende som så på Coop Obs Cafe, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Coop Obs Cafe? Del dine erfaringer!