“Greit ”

Big Bite - Moaveien
Vurdert som nr. 49 av 91 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Hurtigmat
Anmeldt 25. februar 2017 via mobile enheter

Dette er en grei plass om du ønsker noe enkelt og godt. Magen er av bra kvalitet og råvarene er nydelige.

Takk, Terje B

Anmeldt 10. november 2016

Kjempe god mat! Ho blonde dama som ofte er der på dagtid (dagligleder kanskje?) er bare så hyggelig at du har lyst å prate med henne om ting og tang!

Takk, malinbe90
Anmeldt 2. november 2016

Som på de fleste Big Bite-spisesteder var jeg delaktig i hvilke smaker jeg ville ha på maten. Prisen på maten gjør at spisestedet er attraktivt, og rask tillaging av maten gjør at det passer fint å bestille mat her dersom du har det travelt.

Takk, Morten S
Anmeldt 28. mai 2012 via mobile enheter

Veldig rimelig mat i farten. God og forholdsvis sunn mat.

• Atmosfære
Takk, tutta67

Reisende som så på Big Bite - Moaveien, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Big Bite - Moaveien? Del dine erfaringer!