“God lunsj-kafè”

Braud & Bollur
Vurdert som nr. 65 av 98 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 16. juli 2020

Vi spiste lunsj her på vei inn i Ålesund. Lett å finne gratis parkering ved senteret og brukbart utvalg. Jeg spiste pastasalat og de andre i følget spiste påsmurt. Greie priser. Kunne hatt skilt med hva de hadde og priser på de ulike varene i disken slik at vi ikke måtte spørre.

2  Takk, andrebli

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Tørr og hard skorpe, ost og skinke som kunne ha ligget siden gårsdagen. Helt forferdelig. Har hørt pastasalaten er Ok, men styr unna pizzaen. En italiener hadde fått hjertestans

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Olaf B
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Grei cafe på Moa syd, bra utvalg av mat og drikke! Gjennomsnittlige cafepriser. Kafeen ligger rett ved rulletrapper og frisør, men ingen problem.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ninal694
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var innom for en rask lunsj.Betjeningen var opptatt med å smøre,med ryggen til. Kunne vært noe raskere med å betjene,men mulig de ville vi skulle sjekke utvalget først?Mye fristelser i disken der! Variert og godt utvalg.Både diverse smurte brødvarianter og søte kaker.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Liven18
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Kaffen ligger i 2. etg like ved rulletrappen på Moa syd. Det er gangtrafikk rundt hele kaffeen og serveringsdisken er lite strategisk plassert i gangtrafikken. Alle som går forbi passerer nært bordene slik at noe fredelig besøk kan en uke forvente seg. Kanskje desto met sosial med at kjentfolk ser at en sitter der og kommer innom for en prat. Produktene i kaffeen, kaker, kaffe og brødmat er helt grei.
Så om du er ute etter å se på livet som passerer og lysten på en prat er dette kaffeen.

Dato for besøk: august 2017
Takk, FRG47

Reisende som så på Braud & Bollur, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Braud & Bollur? Del dine erfaringer!