Anmeldt 15. juli 2021

Bodde en natt hos Jervell Gjestehus i juli, og skulle så ønske jeg var der lenger. Helt fantastisk hus fra tidlig 1900-tallet med restaurert interiør og moderne fasiliteter. Utrolig hyggelig vertskap og nydelig frokost. Anbefales på det sterkeste. Jeg kommer definitivt tilbake hit.

Takk, marteg441
Aslaug Tørlen, Eier på Jervellhuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei! Tusen takk for så fin anmeldelse, og for at dere valgte oss! Anmeldelsen er dessverre lagt inn på den gamle brukeren til de forrige eierne, kan du legge anmeldelsen på Jervell Gjestehus så blir vi glad!! :) Velkommen tilbake!

Anmeldt 1. juli 2021

Et meget spesielt gjestehus med en utrolig atmosfære. Kun fire rom med hver sin særegne og stilsikre smak. Alle rommene har flotte bad. Utrolig trivelig vertinne som fortalte litt om husets historie og viste oss rundt i huset. Sengene var luksuriøse og veldig gode å sove i. Meget god frokost i den vakre spisesalen. Alt i alt,10 av 10 poeng for opplevelsen av dette oppholdet

Takk, livgi1966

Hei! Tusen takk for veldig fin anmeldelse, og for at dere valgte oss! Anmeldelsen er dessverre lagt inn på den gamle brukeren til de forrige eierne, kan du legge anmeldelsen på Jervell Gjestehus så blir vi glad!! :) Velkommen tilbake!