Minne for livet

Anmeldt 3. august 2021
mariat2566
Svolvær, Norge
Opplevelse for livet. Fantastisk mat, stemning og natur!

Anmeldt 12. juli 2021
Charl8S
Oslo, Norge

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi var på en 3 dagers tur med Ulrik og Maria, og dette er virkelig den mest fantastiske måten å få oppleve Norskekysten på. Vi fikk høre interessante og morsomme historier om de ulike områdene mellom Geiranger og Ålesund.
Det var også planlagte stopp på veien slik at vi fikk slappet av litt på seilbåten og gått noen fjellturer til noen helt magiske steder.
Vi ble servert lokal mat og drikke, en av dagene fisket vi også middagen selv
Vi koste oss fra morgen til kveld og kan nevne at de har verdens søteste skipshund om bord, Ramoncito!

Gleder meg til neste gang vi kan booke oss en tur med Ulrik og Maria!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, mariat2566
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur! Fisking, krabbelag og utrolig god stemning på Vestlandet med Ulrik og Maria. Jolly er en stor og komfortabel skute og jeg elsket å sove til bølgeskvulp i den deilige, romslige og sjarmerende kahytten foran i båten, med eget bad og som tilogmed har egen bokhylle hvor du kan låne bøker. Kjempegod mat, fantastisk stemning og tidenes opplevelse. Neste gang skal jeg slå leg løs med å slappe av i hengekøye og benytte meg av kajakkene også. Tusen takk for meg! Opplevelse for livet!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Charl8S
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Eg og familien (fleire voksne, to tenåringer og en 3-åring) hadde ein fantastisk dag på seiltur i Geiranger fjorden. Tiden stod stille mens vi solte oss på dekk og hørte på deilig bakgrunnsmusikk. Vi slappet av og solte oss på dekk, mens vi innimellom fekk lokalhistorier fra området.
(Dei tøffaste av oss hoppet fra båten og tok et lite bad også). ☀️
Anbefales virkelig.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, marianneb770
JGTSailing, General Manager på Jolly Good Times Sailing, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Tusen takk for en flott tilbakemelding Marianne.
Vi hadde en fantastisk tur sammen og vi håper vi kan gjenta den ved en annen anledning.

Ønsker dere en riktig god sommer

Hilsen Ulrik og Maria

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig tur med seglbåt i fantastisk vær☀️ Guida tur med fleire stopp der ein får lokalhistorie rundt det ein ser langs fjorden

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Roy N

Tusen takk for tilbakemeldingen Roy.
Vi håper du kommer tilbake snart igjen :)

Ønsker deg en fin sommer videre :)

Beste hilsen
Ulrik og Maria

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

En helt unik opplevelse! Maria og Ulrik er et nydelig par som skaper en fantastisk atmosfære på JollyGoodtimes! Vi var en gjeng som ble med å seile i Hjørundfjorden og fikk en herlig seiltur mellom høye fjell og dype fjorder! Vertskapet er bare upåklagelig og de er bare så søte og vennlige! Jeg følte jeg fikk to nye venner umiddelbart! Maria er i tillegg en fantastisk dame på kjøkkenet og vi fikk servert et magisk måltid full i deilige smaker! Rolige og stødige båtførere gjorde seilturen kjempe fin! God plass både under tak og på dekk! Jeg gleder meg allerede til å ta med flere venner på tur med Jolly! Tusen takk for en utrolig fin opplevelse!:)

Dato for opplevelse: april 2021
1  Takk, 881lenen
JGTSailing, Owner på Jolly Good Times Sailing, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Hei Lene.
Tusen takk for en veldig hyggelig tur og en flott tilbakemelding. Vi kunne ikke vært mer fornøyd med dagen sammen med dere. Tusen takk :) Vi håper å se dere snart igjen.
Hilsen Ultik og Maria