3 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 225
HurbUSD 281
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Veldig blid og serviceinnstilt resepsjonist både ved ankomst og avreise.
Sakna eiga bilparkering. Vart tipsa av resepsjonist om gratis utandørs parkering i samme område som bobilparkeringa mot sjøen, så brukte den.
Lytt mellom romma. Vakna av lydar frå bad, andre rom og gang ("normale" lydar som prat,toalettbruk osv.)
Støvete rundt sengeplass (bord/nattbord)
Støy frå Hurtigruta på tidleg morgon.
Begrensa utval ved frokosten. Ser eigentleg på dette som eit i-landsproblem, men skal ein spesifisere så sakna eg grovt brød, egg og pølser.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Takk, MathildeVinje
Anmeldt 8. august 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
AinaBjerkvik, Daglig leder på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Anmeldt 8. august 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
AinaBjerkvik, Daglig leder på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Anmeldt 29. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
AinaBjerkvik, Daglig leder på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Anmeldt 28. juli 2018

Lite å sette fingeren på, men rommene kan bli vel varme da det var veldig varmt da vi var der. Ellers flott beliggenhet, hyggelig betjening, god mat. Fint rom med sjøutsikt ga et klart pluss til opplevelsen. En opplevelse å se Hurtigruta legge til rett utenfor!

Romtips: Velg Superior rom med sjøutsikt eller lignende.
Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, 532steind

Kjære gjest!
Tusen takk for flott anmeldelse fra ditt opphold her hos oss i helgen, det gleder oss stort. Denne helgen var det eksepsjonelt varmt over hele landet og jeg tror det var menge som følte ubehag gjennom den varme natten. Vi har ingen separate aircondition på våre rom, kun sentralt styrt ventilasjon, og den hadde nok problemer med å få temperaturen tilstrekkelig ned når det er 30 grader ute. Det å ha et oppgradert rom med sjøutsikt er definitivt å anbefale, hyggelig at dere fikk iaktta Hurtigruten mens dere var her.
Tusen takk og hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!
God sommer!

Med vennlig hilsen