Trip.com
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Et flott hotell med ypperlig beliggenhet både til sentrum og rett ved sjøen. Nydelig utsikt og med veranda rett ut mot sjøen. Fine rom, god frokost, super service.. Jeg vil anbefale det på det sterkeste:)

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 471kirstir
AinaA31, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Kjære Kirsti!
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding på ditt opphold i helgen, det gleder oss stort!
Du har helt rett med hensyn til beliggenhet, det er kort vei til det meste, shopping, restauranter og ikke minst turterreng på Aksla-fjellet. På sommeren kan man faktisk nyte solnedgangen fra verandaen utenfor restauranten, dette er populært spesielt blant våre turister, men også lokale som stikker innom.
Takk igjen og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg bedømmer alltid hoteller etter senger og puter, de ansatte og frokosten.
Her var det toppscore over hele linja! Uansett hva det gjaldt eller når du henvendte deg til noen av de ansatte var det smil, glede og positivitet. Det var genuin interesse for deg som gjest. Og frokosten - mesterlig
Det viktigste av alt: nattesøvnen! Ikke bare var sengene perfekte. Det var også to store, herlige puter som bare innbød til god søvn. Og best av alt: gardinene slapp ikke inn en stripe lys!
Jeg har fått ett nytt favoritthotell i Norhe!
Takk for oppholdet

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, don_ole
AinaA31, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære Ole Harald!
Tusen millioner takk for fantastisk fin tilbakemelding fra ditt opphold hos oss, dette varmer et direktør-hjerte!
Jeg blir spesielt glad for dine kommentarer med hensyn til personalet, her beskriver du akkurat det som vi jobber med hver eneste dag, nemlig det at man skal føle seg sett og hørt som gjest og at man viser geniun interesse for andre mennesker!
Vi er kjempeglad for at du har fått et nytt favoritthotell - vi skal ikke skuffe deg!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger 5-6min til fots fra rådhuset/rutebilstasjonen og er enkelt å finne. Ble ønsket velkommen av en veldig hyggelig resepsjonist. Rommet var stort, rent og stille. Det virket nyoppusset.

Frokosten hadde bra utvalg, men man merket at det var mange gjester på hotellet da det var få sitteplasser tilgjengelig og at enkelte typer mat (f.eks. Kaffe, smør og yoghurt) var tomt uten at det ble etterfylt.

Det var til tross for mange gjester liten kø ved utsjekk. Alt i alt et bra opphold.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, alibaba-oslo

Kjære Gjest,
Takker og bukker for fin tilbakemelding fra ditt opphold hos oss nylig, det setter vi stor pris på!
Du har rett med hensyn til at våre rom er nyoppusset, renovering av disse sto ferdig april 2017 og vi er veldig fornøyd med resultatet.
Våre gjester setter ekstra pris på at det finnes een Stressless fra Ekornes på alle rom!
Når det gjelder forkosten, så skal denne til enhver tid være påfylt og innbydende, så her har vi nok sviktet selv om det var fullt opp i restauranten. Dette tar jeg videre med avdelingen. Takk igjen og så håper jeg at du velger oss som alternativ til overnatting i Ålesund neste gang også, velkommen tilbake!

Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Veldig blid og serviceinnstilt resepsjonist både ved ankomst og avreise.
Sakna eiga bilparkering. Vart tipsa av resepsjonist om gratis utandørs parkering i samme område som bobilparkeringa mot sjøen, så brukte den.
Lytt mellom romma. Vakna av lydar frå bad, andre rom og gang ("normale" lydar som prat,toalettbruk osv.)
Støvete rundt sengeplass (bord/nattbord)
Støy frå Hurtigruta på tidleg morgon.
Begrensa utval ved frokosten. Ser eigentleg på dette som eit i-landsproblem, men skal ein spesifisere så sakna eg grovt brød, egg og pølser.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Takk, MathildeVinje
Anmeldt 8. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
AinaBjerkvik, Daglig leder på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018