2 personer ser på dette hotellet
HurbUSD 247
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hadde litt forventninger både med tanke på beliggenhet og tidligere omtale. Lite servicevennlig ved innsjekk, utrivelig rom med "havgløtt" og vond seng. Rent og ordentlig var det dog.
Covid19 restriksjonene var trukket langt og vel så det ved frokosten, 1 osteskive i hver cellofanpose behørig lukket med to stifter brakte tankene til de stakkarene som har den utrivelige jobben med å pakke dette.
Flott at man er restriktive men...
Men Ålesund er en trivelig by - det er ikke til å komme forbi

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Aina Aalen Bjerkvik, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære Roy,
Takk for din tilbakemelding fra ditt opphold nylig, det setter vi pris på.
Det er sjelden vi hører at våre rom er utrivelig og at sengene er vonde å ligge i, det er faktisk mange gjester som spør hvor vi har anskaffet sengene våre, det er faktisk Jensen senger, som normalt er god kvalitet.
Godt å høre at det var rent iallfall. Ja, jeg er enig i at Covid 19 restriksjonene er tøffe, det har vi fått kjenne på kroppen alle mann og nå gleder vi oss til å kunne severe buffet igjen fra o g med i morgen den 15/7.
Vi tar disse alvorlig, og langt de fleste setter pris på dette.
Takk gijgen og fortsatt god sommer!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fint rom, fint bad, rent. Frokosten var også bra, tross korona restriksjoner. Veldig veldig flott terrasse med fantastisk utsikt og fint sofa-område i forbindelse med resepsjon.
Det som er litt vanskelig her er parkering, hotellet har ingen plasser, og ingen avtaler. Her er det gata som gjelder og det var dyrt.
Men selve hotellet er en perle.

Takk, Marixx190479
Aina Aalen, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Kjære Gjest,
Tusen takk for din fine tilbakemelding fra deres opphold her hos oss, det setter vi enormt stor pris på!
Spesielt hyggelig å se at dere satte pris på terrassen vår, den er vi stolt av, spesielt i finvær når man kan betrakte solnedgangen
fra sofakroken ute. Parkering er et gjentagende problem, det er få plasser som ligger nært hotellet, ellers må man parkere i gaten eller i Aksla Parkeringshus som har 900 plasser.
Takk igjen for fine ord og hjertelig velkommen tilbake til oss på kaikanten!

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

På vår Roadtrip gjennom landet ankom vi dette fantastiske hotellet på ettermiddagen.
Vi hadde kjørt fra Trondheim om morgenen, og så frem til to dager på dette hotellet. Å hvilket hotell! Flotte rom, flotte puter, kjempegod frokost og kjempehyggelig svensk/norsk resepsjonist. Takk for oss, vi kommer tilbake.

4  Takk, 931s_lvir

Kjære Gjest,
Tusen millioner takk for nydelig review, dette var en glede å lese!
Det ser ut til at dere hadde et flott opphold hos oss og at dere gjerne kommer tilbake.
Det liker vi! Jeg skal overbringe ros til Ingela - den svensk-norske resepsjonisten - som egentlig er
hotellsjef, men i disse dager jobber vi overalt og der hvor gjestene trenger oss mest.
Tusen takk igjen og hjertelig velkommen tilbake til oss på kaikanten!

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

2 netter her ca. 500kr i parkering
Fikk lite info. Fra hotellet om dette.her kunne hotellet lagt frem et forslag til hvor en parkerer og kostnad med dette
Ikke varme på bad.
Bra utsikt med hurtigruta ved kai her.frokost mye plast

Takk, 333ivars
AinaA31, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Kjære Ivar,
Først og fremst vil jeg takke for din tilbakemelding fra ditt opphold her hos oss nylig, det setter vi pris på. Når det gjelder parkering og avgifter, er dette dessverre utenfor vår jurisdiksjon, dette er det parkeringsselskap som bestemmer. Det kan nok stemme at man betaler kr. 250,- per døgn (24 t) og det tror jeg at man gjør i andre byer også om ikke enda mer. At våre resepsjonister ga lite info, og ikke kom med forslag om hvor man kunne parkere, er meget beklagelig. Dette er noe de er trent ti å gjøre og som normalt gjøres mange ganger per vakt, så her har det nok skjedd en glipp. Hotellet har ingen egne parkeringsplasser, men det finnes 12 rett ved mot avgift, og det var trolig her dere sto parkert. Du nevner også mye plast på frokosten, det er vi smertelig klar over, men for at våre gjester selv skal kunne få forsyne seg av de produkter som finnes, må alt være porsjonspakket iht regelverk. Vi har i tillegg et tilbud om varme retter som blir lagt på tallerken av egen servitør. Jeg kan opplyse om at plasten blir resirkulert og gjenvunnet som fjernvarme ved anlegget i Ålesund. Det er iallefall en fattig trøst.
Takk igjen og fortsatt god sommer!

Anmeldt 28. juni 2020

Vi ringte sent på kvelden og booket. Vi ble tatt godt i mot og fikk et stort fint familierom. Veldig hyggelig personale. God frokost. Hyggelig fellesareal med bar, mat og shuffleboard. Veldig familievennlig. God beliggenhet. Alt i alt et veldig bra hotell.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Hrunden
AinaA31, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Kjære Hrunden,
Først og fremst vil vi få takke for fin tilbakemelding fra deres opphold hos oss, det setter vi enormt stor pris på!
Vi er akkurat ferdig med å renovere hotellets fellesarealer og er meget fornøyd med resultatet og mange gjester kommenterer også at det er blitt smakfullt og fint. Håper dere får en fortsatt fin sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.