3 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 198
HurbUSD 247
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Supert hotell, kommer tilbake hit neste gang jeg er i Ålesund! Sentral beliggenhet, freshe og rene rom og gode senger. Betjeningen var hyggelige, men det bar preg av at det var hektisk om dagen. Beste frokosten vi fikk i sommer!

Takk, sojosss
Anmeldt 25. juli 2020

Vi var her i to netter. Hyggelig ansatter i resepsjonen og restauranten. Rommet var helt greit og en rimelig støttelse. Beliggenhet var veldig greit midt i byen. Frokosten var kjempe bra med veldig stort utvalg og godt kvalitet på maten. (Prøv de mini sjokolade muffins - deiligt).

Romtips: På sjøen side på hotellet var veldig stille om natten.
1  Takk, Tony C
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell meget bra utsikt rett i havet
Burde fått full pott på score men , rot med bestilling dobbel booking, osv, men ordnet seg
Kitchen & Table leverer gode burgere og øl.
Gode senger
Ikke for å klage fjernkontroll TV funket ikke
Burde vært sjekket . Vi skulle ikke bruke det .

Takk, Turist4332
Anmeldt 23. juli 2020

Meget bra hotell med kjempefin terrasse. Fin frokost og hyggelig betjening.
Eneste minus var att rommet lå ut mot en litt bråkete gate. Men da alle hoteller i byen var fullbooket var dette ett veldig bra alternativ.

Romtips: Be om rom ut mot sjøen
1  Takk, elina63
Anmeldt 21. juli 2020

Hotellet ligger fint til og har terrasse ved sjøen. Lobbyen er pent oppusset, men rommene er slitte, sprekker i fliser og ting henger på halv tolv. Renholdet var litt så som så. De ansatte var ikke særlig interessert i å snakke med oss, viste oss ikke hvor heisen opp til rommet var en gang..

Kjempe vanskelig å finne parkering hvis du kjører bil (kanskje bedre utenom sesong?)

Takk, linda_W3021EW
Aina Aalen Bjerkvik, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære Linda,
Takk for din tilbakemelding fra ditt opphold her hos oss forleden, det setter vi pris på.
Rommene ble faktisk renovert i 2017, så de er forholdsvis moderne og innbydende, men jeg er enig i at baderommene
trenger en makeover. Leit å lese at dere opplevde at de ansatte ikke var interessert i å snakke med dere, eller vise hvor man tar heis, det er selvsagt ikke slik det skal være og det beklager jeg på det sterkeste og tar videre. Du nevner at det er vanskelig å finne parkering, og det kan nok stemme nå som tusenvis av norske turister inntar Ålesund hver dag med bil, så din konklusjon om at det kanskje er bedre å komme utenom sesong, er nok riktig. Takk igjen og hjertelig velkommen tilbake til oss!

Beste hilsener fra
Aina Aalen Bjerkvik/Hotelldirektør