HurbUSD 178
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Bodde tre netter på et godt hotell med alle nødvendige faciliteter. Veldig OK rom - rent og moderne - selv om dusjing uungåelig medførte vann på store deler av badegulvet. Stor og velsmakende frokostbuffet som dog gjerne kunne åpnet kl 07.00 også lørdag/søndag. Hyggelig betjening overalt - så vi kommer gjerne tilbake til et trivelig hotell og en trivelig by

Takk, stei-het
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Supert hotell, kommer tilbake hit neste gang jeg er i Ålesund! Sentral beliggenhet, freshe og rene rom og gode senger. Betjeningen var hyggelige, men det bar preg av at det var hektisk om dagen. Beste frokosten vi fikk i sommer!

1  Takk, sojosss
Anmeldt 25. juli 2020

Vi var her i to netter. Hyggelig ansatter i resepsjonen og restauranten. Rommet var helt greit og en rimelig støttelse. Beliggenhet var veldig greit midt i byen. Frokosten var kjempe bra med veldig stort utvalg og godt kvalitet på maten. (Prøv de mini sjokolade muffins - deiligt).

Romtips: På sjøen side på hotellet var veldig stille om natten.
1  Takk, Tony C
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell meget bra utsikt rett i havet
Burde fått full pott på score men , rot med bestilling dobbel booking, osv, men ordnet seg
Kitchen & Table leverer gode burgere og øl.
Gode senger
Ikke for å klage fjernkontroll TV funket ikke
Burde vært sjekket . Vi skulle ikke bruke det .

Takk, Turist4332
Anmeldt 23. juli 2020

Meget bra hotell med kjempefin terrasse. Fin frokost og hyggelig betjening.
Eneste minus var att rommet lå ut mot en litt bråkete gate. Men da alle hoteller i byen var fullbooket var dette ett veldig bra alternativ.

Romtips: Be om rom ut mot sjøen
1  Takk, elina63