HurbUSD 178
Anmeldt 17. februar 2021 via mobile enheter

På bestillingen stod det King Size bed, men
Vi fik en 1,50 seng, veldig myk.
Etter og ha pakket ut orket vi ikke klage på senga. Fikk heller ikke ta en øl eller dram uten mat i Resturanten. Vi valgte derfor en resturant ute i sentrum.
Rommet var rent og grei standard. Noe merkelig lukt 4. etg ved heisen.
Grei betjening, god frokost.

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, 807bj_rnh
Aina Aalen Bjerkvik, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2021

Kjære Gjest,
Takk for tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Når det gjelder størrelse på sengene våre, så har vi ingen rom med senger på 150 cm, alle våre senger er Queen size - 160 cm.King size seng på 180 finnes bare på Tårnsuiten vår og den må nok bestilles eksplisitt. Det er derfor litt rart at dere hadde sistnevnte på bestillingen. I disse Coronatider, er reglene til for å følges og dermed må man innta mat for å få bestilt alkoholholdig drikke dessverre. Men det er bra dere fikk mat på en annen restaurant.
Det med lukt ved heisen skal vi få sjekket opp, det kan være søl fra mat/drikke som må rengjøres.
Takk igjen og hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Med beste hilsener fra

Anmeldt 23. januar 2021 via mobile enheter

Fint rom med utsikt. Mannen i resepsjonen får terningkast 6! Bra beliggenhet. Rent og fint, bortsett fra at det luktet urin på badet. Det er det eneste som trekker ned. Sentralt. Frokosten er kjempegod, variert med varme og kalde retter. Anbefaler en grundig vask av badet!

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, fjell1000
Aina Aalen Bjerkvik, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2021

Kjære fjell1000!

Tusen takk for din tilbakemelding! Jeg ser at vi får stryk på rengjøring bad, og det tar vi action på umiddelbart, det er ikke slik et baderom skal fremdstå! Vi tar samtidig med oss det som er positivt og spesielt din tilbakemelding på resepsjonist Emil er gledelig, det varmer et direktørhjerte. Også gledelig at du satte pris på frokosten, den jobber vi kontinuerlig med å forbedre og
det ser ut til at vi gjør en god jobb her. Takk igjen og hjertelig velkommen tilbake til oss her på kaikanten!

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Beliggenheten er topp, standarden veldig bra, og vi var også så heldige å få sjøutsikt.
Når det gjelder rommet, vil jeg gi et trekk for dårlig lys på badet- det hadde vært en fordel å kunne øke lysstyrken noe der.
Ellers var det gode madrasser, og rent og pent.

Personalet var hjelpsomme og flinke.

Når det gjaldt Covid 19-håndteringen, ble det litt «kræsj» for meg med frokostbuffet.
Personalet brukte munnbind hele tiden, og vi fikk ikke utlevert middagsmeny da vi skulle spise der - begge deler veldig greit i dagens situasjon.

Men da vi da kom til frokosten, viste det seg å være buffé, tilsynelatende uten ekstra tanke på at alle tok i serveringsbestikket. Jeg så også kun en eneste spritflaske, og det var den som stod ved inngangen til spisesalen- jeg følte det burde vært en flaske omtrent på hvert bord. Det ble noen turer bortom den flasken som stod der...
Det var helt sikkert etter retningslinjene, men det ble litt rart siden de hadde anstrengt seg så mye på de fleste andre områdene. Frokosten forøvrig var upåklagelig.

Men jeg kan gjerne anbefale hotellet, og tar gjerne inn her igjen ved neste korsvei.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, AnneKjerstiKristvikH
Aina Aalen Bjerkvik, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2020

Kjære Anne Kjersti,
Tusen takk for fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Jeg ser at du trekker litt for baderomsbelysning, og det kan jeg forstå.
Nå er det meste av hotellet renovert, bortsett fra baderommene våre som står for tur og da er belysning noe vi vil ha fokus på.
Når det din tilbakemelding av vår håndtering av smittevern, tar jeg dette med videre.
Det skal selvsagt være flere spritflasker tilgjengelig, normalt står det faktisk 5-6 flasker rundt om i lobby og buffet område, men her ser det ut til å ha skjedd en glipp. Dette skal vi få på plass. Buffet løsningen er noe Nordic Choice som kjede ønsker at vi tilbyr, og de aller fleste er meget fornøyd med dette, Serveringsbestikket blir byttet ut og spritet ofte, så vi holder oss innenfor reglene, men jeg kan skjønne at det råder skepsis.
Eller er jeg glad for at du vil anbefale oss videre, det betyr mye for oss.
Takk igjen og hjertelig velkommen tilbake til oss på kaikanten!

Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Veldig fine rom, god og variert frokost. Ble tipset om parkering i nærheten som sparte oss mye penger. Vi hadde med en hund som fikk både kos, godbit og drikke mens vi spiste frokost. Anbefales for alle

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, jonasm595
Aina Aalen Bjerkvik, General Manager på Quality Hotel Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Kjære Gjest,
Tusen millioner takk for din fine tilbakemelding fra ditt opphold her hos oss nylig, det setter vi umåtelig stor pris på.
Vi er glad i våre firbente gjester også, og er opptatt av at alle har det bra.
Takk igjen og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Quality hotel Ålesund er sentralt plassert, og ligger samtidig ved sjøen. Dette gir flott utsikt for de som har rom den veien, og også fra restauranten og baren. Man kan også sitte ute, og se hurtigruten legge til kai.

Møblene og interiøret i restaurant og lobby er innbydende og fine. Frokosten er ok. Litt tørr og brent eggerøre, tydelig industrilaget. Savnet det mange andre hotell tilbyr nå, små glass med youghurt, bær og smoothie, men generelt sett var det mye å velge i.

Hotellrommet var av god størrelse, sengene var greie og interiøret helt ok. Synes teppene som lå i korridorene hadde trengt en omgang med støvsugeren, men renholdet på rommet var det ingenting å si på. Som ellers i Ålesund er det ikke så lett med parkering. Gatene har en del offentlige plasser med gratis parkering 16-08, ellers er det max 2 timer.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, LineH79

Kjære Line,
Tusen takk for din fine tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Jeg ser at dere satte pris på lokalsjonen til hotellet, og det gjør de fleste.
Vi ta med oss de punktene som du savner på frokosten samt at vi må bli flinkere til å støvsuge korridorene våre.
Takk igjen og hjertelig velkommen tilbake til oss her på kaikanten!