FindHotelUSD 204
Agoda.comUSD 204
EtripUSD 204
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted som må oppleves, med en særdeles hyggelig og imøtekommende eier/personale. Huset er restaurert og det er hensyntatt den gamle ærverdige stilen. Det er nå 4 store gjesterom og resten av huset er virkelig severdig. Her er det mye historie! Huset er plassert like ved Sunnmøre museum med fine turområder. Anbefaler gjesthuset på det aller varmeste! Vi kommer garantert tilbake, hvis det er plass.

1  Takk, OlavSol
Aslaug Tørlen, Eier på Jervell Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Tusen takk for fin tilbakemelding, hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. september 2021

Romtips: the hostess often allows guests to view all the unoccupied rooms and choose the one they prefer... there are no bad options.
Dato for oppholdet: september 2021
Aslaug Tørlen, Eier på Jervell Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2021

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: mai 2021
Aslaug Tørlen, Eier på Jervell Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021