“Den aller beste isen”
Anmeldelse av Lamella

Lamella
Vurdert som nr. 4 av 5 Dessert i Ålesund
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Helt utrolig god is og kjeks! Ble dessverre bare et besøk her, vurderte å stoppe på vei ut av Ålesund for et besøk til. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, Prillings

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Verdens beste is. Full treff på smak, heimelaga kjeks og is.
Liten is-butikk i sentrum av Ålesund, absolutt verd et besøk!

Takk, seimsdalen
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Hjemmelaget is og iskjeks!! Beste is og sorbet. Friske gode smaker! Ble to turer innom på samme dagen, bare måtte før vi reiste videre. Kan ikke anbefales nok, men vær litt tålmodig, kan være kø da sjappa ikke er så stor. Men verdt ventetida. Anbefales på det sterkeste ved et besøk i byen :)

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Carina K
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

En liten perle av en iskiosk! All isen er hjemmelaga, både kuleis og softis. Iskjeksen lages også på stedet og er den beste iskjeksen jeg noensinne har smakt. Vi prøvde både kuleis med ulike smaker (lakris, salt karamell, spicy mango og krokan) og spesialiteten spagetti-is (vaniljeis med krem, hvit sjokolade og jordbær). Alt smakte vidunderlig. Betjeninga var blid og hyggelig og lot oss smake isen på forhånd. Absolutt verdt et besøk om du er i Ålesund.

Takk, Trkoni

Reisende som så på Lamella, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Lamella? Del dine erfaringer!