Nanna
Dato for oppholdet: november 2018
Sven Erik M, General ManagerScandic Parken, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. nov. 2018
Kjære Sindetass,

Vi beklager så mye at ditt bad ikke var ferdig rengjort. Her har vi hatt en intern svikt.

Ta kontakt med meg neste gang som du skal til Ålesund, så skal vi sørge for at du blir oppgradert til best mulig tilgjengelige rom.

Vennlig hilsen

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 1. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk frokost med godt og variert utvalg. Profesjonelt og imøtekommende personal! Rent og ryddig.

Var i foretningsøyemed og brukte flere av fasilitetene under oppholdet. Bankettsalen var romslig og hadde gode lyd og visuelle løsninger for større forsamlinger. Kongressen omfattet omlag 460 stk men all slusing av folk gikk meget smertefritt.

I tillegg en fantastisk utsikt mot sjøen!

1  Takk, Footprints775157
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

En overnatting her. Hyggelig hotell med lyse fine rom, og fin uteplass under tak. Fantastisk frokost, med varme og kalde retter. Nydelig omelett, laget av ordentlige egg. Minus for kr.25 for kaffe i resepsjonen, burde vært gratis for gjester. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Bente V
Anmeldt 4. september 2018

Ligger majestetisk plassert ved foten av Aklsa fjellet hvor det er noen flotte tur muligheter vi trappene opp til toppen. Flott utsikt og man kan gå lange turer innover Aksla. Flotte utsiktspunkter hele veien. Anbefales på det varmeste...

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Stay427567