Gratis avbestilling frem til 05.02.23
ScandicHotels.com
eDreams
120125 av 811 anmeldelser
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vann stod i badevasken, med proppen i, da jeg kom. Ett hår i vasken og ett hår i badekaret. En ubestemmelig liten matbit el.l. i kroken på badet. Noe støy fra gaten, anbefaler rom på baksiden. Ikke gunstig å ha vinduet åpent på forsiden.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Sindetass
Sven Erik M, General Manager på Scandic Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Kjære Sindetass,

Vi beklager så mye at ditt bad ikke var ferdig rengjort. Her har vi hatt en intern svikt.

Ta kontakt med meg neste gang som du skal til Ålesund, så skal vi sørge for at du blir oppgradert til best mulig tilgjengelige rom.

Vennlig hilsen

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 1. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk frokost med godt og variert utvalg. Profesjonelt og imøtekommende personal! Rent og ryddig.

Var i foretningsøyemed og brukte flere av fasilitetene under oppholdet. Bankettsalen var romslig og hadde gode lyd og visuelle løsninger for større forsamlinger. Kongressen omfattet omlag 460 stk men all slusing av folk gikk meget smertefritt.

I tillegg en fantastisk utsikt mot sjøen!

1  Takk, Footprints775157
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

En overnatting her. Hyggelig hotell med lyse fine rom, og fin uteplass under tak. Fantastisk frokost, med varme og kalde retter. Nydelig omelett, laget av ordentlige egg. Minus for kr.25 for kaffe i resepsjonen, burde vært gratis for gjester. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Bente V