Priceline
Booking.comUSD 161
ZenHotels.comUSD 162
Anmeldt 18. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Sven Erik M, General Manager på Scandic Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Anmeldt 11. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 10. desember 2018

Anmeldt 3. desember 2018

Kjempehotell med service i luksusklassen. Frokosten er av det beste som kan finnes.Skal du på hotell i en weekend vil eg absolutt anbefale dette hotellet. Flottere hotell skal lete lenge etter. Har vært på dette hotellet mange ganger, og dettte hotellet er like bra hver gang.

Takk, Paradise36343612245
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vann stod i badevasken, med proppen i, da jeg kom. Ett hår i vasken og ett hår i badekaret. En ubestemmelig liten matbit el.l. i kroken på badet. Noe støy fra gaten, anbefaler rom på baksiden. Ikke gunstig å ha vinduet åpent på forsiden.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Sindetass
Sven Erik M, General Manager på Scandic Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Kjære Sindetass,

Vi beklager så mye at ditt bad ikke var ferdig rengjort. Her har vi hatt en intern svikt.

Ta kontakt med meg neste gang som du skal til Ålesund, så skal vi sørge for at du blir oppgradert til best mulig tilgjengelige rom.

Vennlig hilsen
Sven Erik Moe