Expedia.comUSD 151
ScandicHotels.com
Anmeldt 14. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Veldig flott opphold for 2 voksne og en 2 mnd gammel baby. Nydelig frokost med alt en kan ønske seg;nystekt omelett, godt brød div fisk osv. Det var til og med newborn-sete til tripp trapp stol! Fint treningsrom og sauna. Hyggelig personale. Fin beliggenhet i sentrum.

Takk, Marte L
Sven Erik M, General Manager på Scandic Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Kjære Marte L,

Takk for fin tilbakemelding. Vi er glade for at dere trivdes hos oss.

Ønsker dere alle et Godt Nytt År! Håper at vi ser dere snart igjen.

Vennlig hilsen
Sven Erik Moe
Direktør

Anmeldt 18. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Sven Erik M, General Manager på Scandic Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Anmeldt 11. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 10. desember 2018