Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
CheapTicketsUSD 236
Anmeldt 8. juli 2020

Sentral beliggenhet og parkering i kjeller. Rene og fine rom med flott utsikt. Hyggelig resepsjon. Mange gjester gjorde frokostsalen liten. Smittevernregler gjorde frokosten til en middelmådig opplevelse. Varme retter, ble servert av kokk, men de var forberedt på forhånd og var kalde når de ble servert gjestene.

Romtips: Rom mot sjøen , høyt oppe gir god utsikt
1  Takk, Berape
Anmeldt 8. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 6. juli 2020

Takk for et flott opphold til dere . Som alltid er betjeningen blid og serviceinnstilt . Beliggenheten er utrolig bra med utsikt ut over byen og sjøen . Vi trives veldig bra på hotellet og kan trygt anbefale det til de som skal besøke Ålesund :-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, jacksA5664AR
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Greit hotel, med hyggelig betjening.
Fin restaurant på toppen, med god mat og service. Hotellet er ekstra påpasselig med hygenen i frokostsalen i disse Covid19 tider - bra!
Det som trekker mye ned er at en må betale parkerig kr. 500,- under 2dagers overnatting, hotellets gjester bør kunne parkere inkludert i romprisen.
Aircondition var ikke på, men regner med det er midlertidig.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, konken2018
Anmeldt 4. juli 2020

Fin frokost med mange valgmuligheter. Serviceinnstilt personale. Det var fine og rene rom samt et moderne preg over det. Vi fikk utsikt over byen noe som gjorde det nydelig å slappe av i stolene etter en lang dag. Du får mye valutta for pengene!

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Idastamnes