Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 30.09.21
ScandicHotels.comUSD 149
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter på hotellet og fikk sannsynligvis et av de dårligste rommene på bakkeplan med utsikt mot et sidegate med fullt innsyn til rommet fra gjenboere. En stores gardin ville i det minste gjort seg. Hver gang en bil ruste opp bakken utenfor, selv eksoslukt inn. Meget ubehagelig. Rommet minnet mest om et internat og innbød ikke akkurat til hyggelige pauser. Interiøret var av den billige og gammeldagse sorten, og rimelig slitt. Badet var for øvrig ok og funksjonelt, og rommet som sådan var rent. Frokosten var etter coronaomstendighetene, grei nok. Her var imidlertid vel mange gjester på en gang og litt overbefolket. Men det fungerte på sett og vis.

Takk, 525kristina
Anmeldt 8. juli 2020

Sentral beliggenhet og parkering i kjeller. Rene og fine rom med flott utsikt. Hyggelig resepsjon. Mange gjester gjorde frokostsalen liten. Smittevernregler gjorde frokosten til en middelmådig opplevelse. Varme retter, ble servert av kokk, men de var forberedt på forhånd og var kalde når de ble servert gjestene.

Romtips: Rom mot sjøen , høyt oppe gir god utsikt
1  Takk, Berape
Anmeldt 8. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 6. juli 2020

Takk for et flott opphold til dere . Som alltid er betjeningen blid og serviceinnstilt . Beliggenheten er utrolig bra med utsikt ut over byen og sjøen . Vi trives veldig bra på hotellet og kan trygt anbefale det til de som skal besøke Ålesund :-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, jacksA5664AR
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Greit hotel, med hyggelig betjening.
Fin restaurant på toppen, med god mat og service. Hotellet er ekstra påpasselig med hygenen i frokostsalen i disse Covid19 tider - bra!
Det som trekker mye ned er at en må betale parkerig kr. 500,- under 2dagers overnatting, hotellets gjester bør kunne parkere inkludert i romprisen.
Aircondition var ikke på, men regner med det er midlertidig.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, konken2018