Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 30.09.21
Orbitz.com
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var helt greit men litt uheldige med plassering. 3 etasje på bakkeplan. Ikke fornøyd med manglende dusjforheng som gjorde badet gjennomvått. Grei men ikke veldig variert frokost. Fin plassering midt i byen.

1  Takk, bj_rno265
Anmeldt 22. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med en veldig sentral beliggenhet. Rent og fint med hyggelige ansatte. Et hotell det er lett å trives i. Rommene var rene og store...Prøv gjerne restauranten øverst i bygget,som har en fantastisk utsikt. Husk å bestille bord i forkant

2  Takk, Roger5382
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til Brosundet Hotel i Ålesund, men endte opp hos den gamle storheten Parken. Rommet var bra. Sengene upåklagelige. Resepsjonen var også tilfredsstillende. Men uten å spørre fikk vi beskjed av resepsjonen at alt var fullt i hele byen hva gjaldt restaurantopplevelser. Ok. Vi la om planene og hadde en god mat opplevelse hos Fisketorget kl 1630.
Tilbake på hotellet svært tidlig på kvelden kunne de opplyse at baren i resepsjonen dessverre var Corona-stengt. Hele byen var åpen, men akkurat dette hotellet hadde hverken bar på toppen eller bunnen. Arrogant, lever på gammelt rykte. Vi skriver 2020, og selv gamle storheter bør kunne være litt fleksible. Men personalet var dog veldig hyggelige, om enn avvisende.

2  Takk, Clingh
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter på hotellet og fikk sannsynligvis et av de dårligste rommene på bakkeplan med utsikt mot et sidegate med fullt innsyn til rommet fra gjenboere. En stores gardin ville i det minste gjort seg. Hver gang en bil ruste opp bakken utenfor, selv eksoslukt inn. Meget ubehagelig. Rommet minnet mest om et internat og innbød ikke akkurat til hyggelige pauser. Interiøret var av den billige og gammeldagse sorten, og rimelig slitt. Badet var for øvrig ok og funksjonelt, og rommet som sådan var rent. Frokosten var etter coronaomstendighetene, grei nok. Her var imidlertid vel mange gjester på en gang og litt overbefolket. Men det fungerte på sett og vis.

Takk, 525kristina