Lillekokk
kr 1 168
    kr 1 179
12.9 km fra Scandic Parken
Gratis parkering
Cabin for up to 8 people. Including bathroom and kitchen.
kr 1 150
    kr 2 223
10.6 km fra Scandic Parken
Se flere hoteller i Ålesund
Anmeldt 27. juli 2020

Fikk rom i 4.etg. Var alt for varmt om natten, selv med vindu åpent. Tipper ca 23C men hadde jo ikke termometer. Vi varslet vaktmester som bare kom og holdt hånda opp for å vise at det kom luft inn og så gikk han. Hotellet er dessverre et gammelt hotell der varmen "setter seg" i bygget slik at det ofte var varmere inne enn ute. Det hjalp å dekke til rommet med gardiner slik at ikke solen varmet opp rommet, men hva hjalp vel det når vaskepersonell dro helt fra hver gang de hadde vært der. Det kom seg litt da det ble kaldere i været, men fortsatt måtte vi ha vindu åpent der alskens lyder fra gaten kom inn slik det alltid er i byer.

Kun 100% soldekkende gardiner, ingen halvgjennomsiktige som forhindret innsyn.

Det som var bra med hotellet var beliggenheten samt stort sett hyggelig personell. God frokost. Veldig trange parkeringsplasser i kjelleren på hotellet, men ganske kort avstand fra Aksla parkeringshuset så vi valgte å parkere der istedet til omtrent samme pris.

Dette hotellet trenger å investere i et godt kjøleanlegg for 4.etg.

1  Takk, SteinW236
Anmeldt 25. juli 2020

Meget bra opplevelse, sentralt beliggende hotell. Flotte turopplevelser i umiddelbar nærhet. Rene rom, fantastisk frokost med mange valgmuligheter. Kort vei til havnen med mange restauranter å velge.
Fin by.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kjlangel
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var helt greit men litt uheldige med plassering. 3 etasje på bakkeplan. Ikke fornøyd med manglende dusjforheng som gjorde badet gjennomvått. Grei men ikke veldig variert frokost. Fin plassering midt i byen.

1  Takk, bj_rno265
Anmeldt 22. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med en veldig sentral beliggenhet. Rent og fint med hyggelige ansatte. Et hotell det er lett å trives i. Rommene var rene og store...Prøv gjerne restauranten øverst i bygget,som har en fantastisk utsikt. Husk å bestille bord i forkant

2  Takk, Roger5382