Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 12.08.21
Lol.travelUSD 411
Anmeldt 4. august 2020

Bra beliggenhet og hyggelige ansatte som lyttet. Mye slitte rom som endte med av vi måtte bytte rom. Frokosten manglet en del av både merking og utvalg. Alt i alt var dette et ok/bra hotell for en helgetur.

Takk, lmorkv242541
Anmeldt 2. august 2020

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kommer du til et Scandic hotel så vet du hva du får og her var det et stort og godt rom. Alle rom var rene og ryddige når vi kom.
Korona tiltakene var litt som i Norge ellers og bare noen få hadde på seg hansker.

1  Takk, Thor-Erik G
Anmeldt 30. juli 2020

+ Fin og sentrumsnær beliggenhet.
Stort rom med utsikt.
Rimelig pris for å være et sentrumshotell.
Fantastisk restaurant i 9.etasje.
÷ Badet har kun badekar.
Frokost noe redusert.
Parkeringshuset har altfor trange plasser.

Takk, ahannisd
Anmeldt 30. juli 2020

Det ble rot både ved innsjekking og utsjekking. Nøkkelkort som ikke virket dag 2 fordi de bare hadde lagt inn for 1 døgn, til tross for at vi skulle være 2 døgn. Ved utsjekking ble vi bedt om å betale det dobbelte av det vi egentlig skulle betale. Ble rettet opp da vi la frem bekreftelsen med bare en forklaring at det hadde vært rot med bestillinger gjennom Coop. Vi var heller ikke fornøyd med frokosten. Scandic har jo vært kjent for den. På grunn av Corona pandemien har det ikke vært lov med buffet, men det ble åpnet for det samme dagen vi ankom og hadde helt klart forventet mer enn pålegg i plastemballasje dag 2. Det var ingen endring de to dagene vi var der. Har i ettertid bodd på et Thon hotell som klarte å servere en rikholdig frokost buffet og samtidig overholde smittevern på en utmerket måte. Så vil helt klart foretrekke et Thon hotell neste gang.

Takk, HildeS51