TripadvisorUSD 175
ScandicHotels.comUSD 175
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Dette er et familievennlig hotell, som skrur ned prisene på store rom i ferieperiodene. Det er veldig godt for en trebarnsfamilie å ha egen seng til alle tre barna og en dør inn til foreldrenes seng som det vi fikk her.
Parkering er steindyrt, og ingen rabatter for hotellets gjester selv om parkeringen er i hotellets egen kjeller.
Vi sjekket inn på en søndag for to netter, og så frem til å prøve hotellets restaurant i toppetasjen på mandagen. De fristet også med menyen i heisene. Da vi forsøkte å bestille bord i resepsjonen på mandag morgen fikk vi høre at det ikke er noen kommunikasjon mellom hotellrestauranten og resepsjonen, så vi måtte kontakte selve restauranten da de åpnet kl 18. Vi prøvde det, men da fikk vi bare høre at det var fullbooket for hele kvelden. Dette er for dårlig. Med tanke på at restauranten er søndagsstengt, så måtte vi da ha bestilt bord flere dager før hvis vi skulle spist på den restauranten.

Frokosten var bra, men det var helt umulig å overholde noe som helst av korona-regler. Til det var det for fullt og tett, og dette er egentlig ganske alvorlig i den situasjonen samfunnet er i for tiden.

Jeg anbefaler å be om rom som vender helst nordover, alternativt vestover. Nordover er det flott utsikt, vestover er det noe utsikt. Jeg ville ikke hatt rom som vender østover, det er store vinduer som vender mot parken - og her har man full sikt rett inn i senga om man står i parken og ser mot hotellet.

Jeg kunne nok funnet på å velge dette hotellet igjen, da Scandic pleier å legge seg på familievennlige priser i ferietidene.

1  Takk, evlenol
Anmeldt 4. august 2020

Bra beliggenhet og hyggelige ansatte som lyttet. Mye slitte rom som endte med av vi måtte bytte rom. Frokosten manglet en del av både merking og utvalg. Alt i alt var dette et ok/bra hotell for en helgetur.

Takk, lmorkv242541
Anmeldt 2. august 2020

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kommer du til et Scandic hotel så vet du hva du får og her var det et stort og godt rom. Alle rom var rene og ryddige når vi kom.
Korona tiltakene var litt som i Norge ellers og bare noen få hadde på seg hansker.

1  Takk, Thor-Erik G
Anmeldt 30. juli 2020

+ Fin og sentrumsnær beliggenhet.
Stort rom med utsikt.
Rimelig pris for å være et sentrumshotell.
Fantastisk restaurant i 9.etasje.
÷ Badet har kun badekar.
Frokost noe redusert.
Parkeringshuset har altfor trange plasser.

Takk, ahannisd