Gratis avbestilling frem til 07.11.21
Trip.comUSD 193
Anmeldt 20. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 19. august 2020

Vi fikk rom med utsikt utover byen og havet, du verden for en flott utsikt! Hotellet har restaurant på toppen, og det ligger mange andre restauranter i området rundt. Gågata ligger rett nedenfor hotellet. Parkering er utfordrende (dyrt) i Ålesund. Det er en p-kjeller under hotellet, kr 250,- pr døgn. Hyggelig personale og veldig god frokost, men hvorfor må dere legge baconen på speileggene? Rommet var rent og fint og hadde minibar. Litt spesielt at det ikke er vinglass på rommet da, og det trekker ned. Likeledes: Hva er det med hoteller og manglende kontakter på badet? Hvorfor må jeg stå ute i selve rommet og dra ledninga til glattetangen med meg mot speilet, tror dere at dere sparer strøm? Jeg vil gjerne ordne håret mitt på badet, det er vel normalen? Allikevel, anbefaler hotellet på det varmeste. De tpk smittevern på alvor også, takk for det.

Romtips: God utsikt fra de øverste etasjene og på rom med lavt nr, for eksempel 803, der vi bodde.
Takk, wofw
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Ble valgt pga høy score, treningsrom og svømmehall. Både treningsrom og svømmehall var stengt. Rommets airconditioning virket ikke og det passet svært dårlig en varm sommernatt. Utsikten fea rommet var dårlig og rommet ig hotellet er slutt. Overvurdert. Velg heller et mer moderne hotell med bedre beliggenhet til sjøen.

Takk, Trrinde
Sven Erik Moe, General Manager på Scandic Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Kjære Trrinde,

Vi beklager at du ikke har fått det oppholdet som du forventet.

Vi har stengt treningsrommet midlertidig på grunn av smittefaren. Vi har aldri hatt svømmehall så vi lurer på om du har anmeldt feil hotell?

Vennlig hilsen
Scandic Parken

Sven Erik Moe
Dirktør

Anmeldt 19. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 16. august 2020

Vi ble ønsket varmt velkommen og fikk tildelt et lyst fint rom med flott utsikt.
Frokosten var preget av Coronarestriksjoner men vi fikk godt brød og pålegg samt frukt.
Det var rent og ryddig og vi hadde et fint opphold.

Romtips: Superior rom med utsikt anbefales
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Goerild